Vakantiebestemming tip

A

Anoniem

Guest
Op vakantie gaan met een baby was voor ons een hele nieuwe ervaring. Maar het is super bevallen. Mede doordat we in een perfect appartementen complex zaten. Daar wil ik toch even reclame voor maken.

Wij zijn naar Kreta geweest in het plaatsje Mirtos (bij Ierepetra). Dit is de zuid kant van het eiland. De meeste toeristen blijven aan de noordkant bij Chersonisos, Mali en Agio Nicolai.

Mirtos is een leuk klein dorpje waar alles op loopafstand zit en waar je zelfs bij diverse restaurants kan afhalen. Het is geen toeristenplaats er is alleen zon, zee en strand en aardige grieken en voldoende restaurants waar je zeker niet naar binnen wordt gepraat.

Als je interesse hebt kan je via www.interfact-travel.nl meer informatie krijgen. Villa Kastro (daar zaten wij) is het enige complex met een zwembad (o nee er is er nog geen maar daar zou ik voor geen goud gevonden willen worden. Voor mensen met kinderen is een appartement aan te raden en dan wel app. 1 of 11 allebei lekker aan het zwembad maar toch een eigen terras. App 1 is wel het nieuwst en heeft een terras wat helemaal afgezet is, ideeaal voor een kruipend kleintje.

Een fotoje van het uitzicht van ons app (nr 11)

Misschien een rare vraag, maar een baby telt toch niet als volledig persoon? Daar is dan toch die toeslag van 60 euro voor (per week denk ik?)
Ben even gaan kijken, ziet er erg goed uit!

De toeslag is voor het vliegtuig, zodat je extra bagage mee kan nemen en is voor je totale vakantie.

Nadeel van de bestemming is wel dat het twee uur van het vliegveld is (volgens mij was ik vergeten dat erbij te zetten) en dat je daar of met een huurauto naar toe gaat of per taxi. Die kosten komen er nog bij.

Wij hadden voor twee weken een auto.

Terug
Bovenaan