Vakantiefoto's Hunzedal (veeeel)

Hier wat kiekjes uit het familiealbun.
Vakantie 22-9/29-9

Isa eet stijlvol een broodje tijdens het ontbijt...

In Emmen Dierenpark ff chillen

Meike geniet zichtbaar "harder, harder, harder"

In de trollengrot (ja ja welke trollen bedoel ik nou?)

Wandelen op 25m hoogte tussen de boomtoppen (Meike weigerde om ook maar een stap zelf te zetten...)

Koekoek!!!

Joepie mama daar gaan we!!!

De rest van de foto's staan op hyves. Wees welkom om te kijken....

Groetjes fam Kuiper

PS het was een heerlijk vakantie, iedere dag leuke dingen gedaan en zooo genoten van elkaar en het mooie weer

Leuke foto's! Zo te zien hebben jullie het met het weer ook erg getroffen. Het verbaasd me iedere keer weer hoe snel het gaat met je meiden, ze lijken al zo groot. Thom groeit natuurlijk ook gewoon door, maar dat valt me iedere dag toch minder op, haha.
Groetjes Laura mv Thom

Leuke foto's! En wat heerlijk dat jullie zulk mooi weer hadden.

Ik zag eerst de foto van Isa en een foto van jou en ik vond haar direct veel op je lijken. Maar ze lijkt ook veel op papa, zag ik later. Meike heeft meer een "eigen" gezicht. Of lijkt dat maar zo?

Groetjes,
Ellen mv Julian

Zo dat ziet er allemaal heel gezellig en heerlijk ontspannen uit. En inderdaad....wat lijkt je dochter op jou. Echt een evenbeeld, leuk hoor!!

Groetjes Fonske

Wat grappig dat jullie dat zo zien, zelf zie ik het niet zo....
Als ik mijn babyfoto's zie dan zie ik in Meike mijn evenbeeld. Soms is het net of ik naar mijzelf kijk maar dat komt denk ik door haar uitstraling...

Grappig hoor!

Oooo, wat gezellig!! En wat hebben jullie heerlijk weer gehad zeg..... Die stralende foto van Meike op die draaimolen is echt helemaal leuk.

Je hebt een mooi gezinnetje Renske!
Liefs
Susan

Terug
Bovenaan