Vakantiekiekjes!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
We zijn weer terug in  ons "koude" kikkerlandje,ik heb al de hele dag kippenvel!!Ons Tess heeft het heel erg goed naar haar zin gehad,ze kreeg van de ontzettend gastvrije Turken heel veel aandacht.Ze heeft goed geslapen,gegeten en gedronken.Ook tijdens het vliegen ging het fantastisch en tijdens het opstijgen viel onze kleine meid in slaap.
Jammer dat het er alweer opzit,maar goed we hebben enorm genoten en we gaan de komende dagen afkicken van het warme en o zo  vriendelijke  Turkije.
Hier volgen wat kiekjes(veel):

Even wachten tot we het vliegtuig in mogen!

Lekker slapen bij Mama op schoot.

Effe lekker settelen op m'n zonnebedje....

Met Mama in de zee zwemmen..

Ons uitzicht vanaf ons balkon!

Samen relaxen...

Blub blub blub....

Zal ik je eens spetteren????

Ik word er wel moe van...van al dat gespetter..

Geen woorden voor...

Pap,duurt dat nog lang...ik doe effe een dutje hoor...

Hee Mam,geef mij ook eens wat!!!

Miss Zonnebril!

De obers vonden me wel lief.

Zo'n mooi uitzicht...

Schommelen was ook een van mijn favoriete bezigheden...

Effe bijtanken...

Zo moe..

Gezinskiekje.

Mijn Egyptische vriendjes..

Lounchen aan het strand,ik ben net wakker.

Zal ik met mijn voeten eten????

Kijk 'ns naar de mooie lichtjes Tess!!

Aahh..wat mooi!!

Met Papa.

Joepie,we gaan weer vliegen!!

Oh Oma was zo blij dat haar kleine meid weer thuis is...

Ik kan jammer genoeg niet alle foto's plaatsen,we hebben er bijna 300 gemaakt,dus dat is een beetje veel.
Liefs Kitty en Tess

Ooooooh, even heel snel gescand, morgen kijk ik uitgebreid.......... Maar wat heb je toch een heerlijk meisje!!!! Morgen meer commentaar, ik moet er vroeg weer uit en ga nu slapen!

Fijn dat jullie zo genoten hebben en dat je kleine meis het zo fijn heeft gehad!

Groetjes
Susan

Hoi Tess,

Wat een leuke foto's, vooral die met die zonnebril!
En wat heb je je haren leuk met dat speltje....
Uhm,..  fijn dat jullie er weer zij en balen dat ik er zaterdag niet bij kan zijn!

Dikke kus,

Kay zv Esmé

Leuke foto's. Het ziet er echt heerlijk uit! Mooi weer, mooi uitzicht, ik wil daar ook wel heen met mijn mannen! Fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie en van elkaar.
Groetjes mv Thom

Wat een leuke foto's! En wat is Tess toch een knappe meid. Fijn dat het zo leuk was. dat wordt nog afkicken.

Groetjes,
Nelly.

Wát een uitzicht zeg.................. pfff, valt vast tegen weer in dit grijze landje?   En die relaxfoto met de beentje in de lucht in de eetstoel vind ik helemaal geweldig! En als je oma en kleindochter dan weer samen ziet, weet je in ieder geval waarom je naar huis bent gekomen toch?

Wen ze weer en veel fotos kijken hoor!!

Groetjes
Susan

Wat een leuk foto verslag van een duidelijk geslaagde vakantie!

geweldige foto's hoor, vooral die van Tess die naar haar papa kijkt.
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad.

Liefs sandra

Terug
Bovenaan