vakantielijst

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Het lijkt mij wel handig om een lijst te maken waarop iedereen zet wanneer ze met vakantie zijn. Dit zodat we kunnen kijken wie er op dat moment niet online zijn. Zelf weet ik het nog niet precies maar ik maak wel even een opzetje.

Naam                                vakantie van tot                     vakantieland
Inge ten Cate         25-8 t/m 14/9                            waarschijnlijk Nederland

Groetjes
Inge

Naam                                vakantie van tot                     vakantieland
Inge ten Cate         25-8 t/m 14/9                            waarschijnlijk Nederland
Saskiaenmaik       26-7 t-m 20-8                           Bulgarije (11 dg maar)

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Saskiaenmaik       26-7 t-m 20-8                           Bulgarije (11 dg maar) petra(anouk)  15-8 tm 22-8                 Zeeland

Saskiaenmaik       26-7 t-m 20-8                           Bulgarije (11 dg maar)
 petra(anouk)  15-8 tm 22-8                 Zeeland
Saskia(muis28)       19-7 t/m 2-8                             Nederland (Beekse Bergen)

petra(anouk)  15-8 tm 22-8                 Zeeland
Saskia(muis28)       19-7 t/m 2-8                             Nederland (Beekse Bergen)
mascha                            15-8 t/m 6-9                              frankrijk

Terug
Bovenaan