vakantiepark??

Ik was eens aan het denken aan een week-endje naar een vakantiepark ofzo. Maar dan wel graag in de buurt van een dierentuin/kinderboerderij, leuke restaurantjes in de buurt, en natuurlijk met goede voorzieningen voor de kleine. (zwembad, schone huisjes enzo)
Hebben jullie al ervaringen?
Liefs Nelleke

Weer of geen weer altijd.....precies!

Wij gaan met 14 dagen weer een weekendje.
Vooral de huttenheugte is leuk....vinden wij dan iedereen heeft zo z`n voorkeuren natuurlijk!
Maar daar is veel overdekt.

Groetjes Judith.

hoi,
wij zijn toen onze oudste een jaar was, naar eperheide in belgie geweest, dit is een park van centerparcs. wij gaan er nu nog steeds heen. het is echt super voor de kleintjes, de huisjes zijn ruim en kindvriendelijk, met babymeubilair, je hebt ook nog speciale kinderhuisjes, hier heb je nog extra's zoals speelgoed en een flessenwarmer.
je kan er ook heel veel doen, een mooi subtropisch zwembad, meet een leuk baby en peuterbad, een kinderboederij, een baluba dit is een overdekte speeltuin met  een  speelhoek met van die zachte kussensen een ballenbak,  super groot dit is voor alle leeftijden de kleintjes kunnen hier ook spelen, buiten speeltuinen, een meer met zandstrand, veel natuur, restaurants waar de kinderen ook welkom zijn, je kan hier ook je babyvoeding opwarmen. ze hebben ook veel extra,s zoals buggyverhuur fietsen met babystoeltjes, en profesionele babyoppas.
het lijkt wel of ik reclame maak, maar wij hebben het hier altijd ontzettend naar ons zin.
groetjes steffie

tot nu toe zijn wij ook alleen gewest naar een state of happyness.
wij zijn naar de vossemeren geweest naar de kempervennen twee jaar en meerdal en de hutteheugte. maar dat was 4 uur rijden voor ons we wonen in maastricht.
voor kinderen vind ik de vossemeren denk ik het leukste.

ik wil nog graag naar het heijderbos gaan. en de eemhof

groetjes petra

wij zijn een jaar geleden naar landal geweest het park aerderholt.
Ligt in drenthe kleine afstand van Emmen, waar je een dierentuin hebt.
Ik was toen nog zwanger, maar we kijkenaltijd naar een park waar wat te doen is voor kids(ivm kevan) super weekend gehad. Was een aanbieding 99 euro voor een weekend met bijkomende kosten iets van 140 euro kwijt!
groetjes kim

Center Parcs !!! hahaha standaard he.

Wij gaan in Oktober een weekje naar de Loohorst. Daar heb je een zwemparadijs voor kinderen. Allerlei verschillende zwembaden. Alleen is het niet in de buurt van een dierentuin, maar die hebben we hier een kwartier, twintig minuten vandaan.

En in mei gaan we een weekje naar de camping in chaam.

Pauline

Wij gaan dit jaar voor de tweede keer naar het Vennenbos . Dit is een oud park van CenterParcs maar is door Landal Greenparcs overgenomen. Je hebt hier een plaza, zwembad, overdekt ballenbak, midgetgolf, bootjes, springkussen en Puk en Pelle zijn de mascottes op het park. Jorick (3jaar) is helemaal weg van deze "poppen". Het is een stuk goedkoper dan CenterParcs maar je hebt wel dezelfde faciliteiten.

Haai!

Wij hebben van de week de envelop met info gekregen van de sprookjescamping.
www.sprookjescamping.nl Wij gaan zeker boeken daar! En wij zijn toen Thomas 10 weken was een weekend naar landall geweest, Lommerbergen. Ik heb nog nooit zo'n kind/baby vriendelijk park gezien. ( Ben nog nooit met Frummeltjes naar CP geweest..)
Maar op Lommerbergen heb je een leuk plaza'tje met restaurantjes, zwembad met baby gedeelte en leen maxi-cosi's, In elk restaurantje en bar staat een magnetron om flesjes op te warmen, een hele leuke mini-kinderboerderij.... Alleen was het huisje waar we in zaten zo klein dat ons eigen nobele stulpje een luxe kasteeltje was, baby emmer was nog gevuld met een luier...en toch wel veel stof. Zijn vervelende afwegingen.... Wij zitten nog steeds te twijfelen of we terug gaan voor het kindergemak/plezier of niet gaan vanwege de simpelheid van de huisjes. ( Moderne muts als ik miste bv gelijk een magnetron... En hoe warm je dan je flesje eigenlijk op???) Succes met zoeken.

-X- Marieke

Terug
Bovenaan