Vakantieplannen? Heeft iemand een tip voor mij?

Hallo allemaal!

Mijn man en ik zijn al een week aan het zoeken naar een  vakantiebestemming. Nou hebben we de volgende 'eisen', of liever gezegd wensen en het is toch moeilijker dan we dachten!

We willen graag:

* Niet te lang vliegen ivm dochtertje van net 2. Uiterlijk 3 uur vliegen  lijkt ons te doen.
* Ergens naar toe waar het in september nog lekker warm is
* En vooral waar het leuk is voor onze dame
* Een tweekamerappartement want met z'n allen op één kamer is niet zo comfortabel
* Een dag of 10 weg zijn, de meeste reizen zijn voor 8 of 12 dagen
* Niet failliet gaan door het bedrag wat we moeten ophoesten

God als ik het zo lees zijn we nogal kritisch maar dat valt echt mee! We kunnen alleen niet goed slagen en vooral manlief wordt wat ongeduldig. Heeft iemand suggesties?? Waar jullie geweest zijn misschien? Wat is goed bevallen? Tips? Please??

Ik wacht met spanning op jullie antwoorden. Hartstikke bedankt alvast!

Groetjes,
Janneke mv Robin 05-06-07

Hoi,

Wij zijn net terug van een weekje Menorca en we hebben GENOTEN!!
Zie een andere toppic van mij met foto's...

Het is 2,5 u vliegen en prima te doen. We hadden een appartement in Cala'n Bosch. Wat jammer was, was dat die plaats ruim een uur rijden is van het vliegveld. Maar het ging heel goed in het busje met onze bijna 2 jarige dochter. Ook het vliegtuig ging heel goed.

We zaten op Marinda Garden en dat was vlakbij de haven waar allemaal restaurantjes en winkeltjes zitten. Ook het strand is vlakbij. Niet super mooi, maar je kan er lekker zwemmen en in het zand spelen.

Verder hadden we niet zoveel wensen om dingen op te zoeken. Dit was onze eerste super relaxte vakantie. Van appartement naar zwembad en weer terug haha

Succes met zoeken en ik hoop dat je hier wat aan het.

Sannemams

hey hallo,
wij boeken vanaf nu een particulier huisje of bungalow.
Zo heb je hetzelf lekker luxe als je kleintje op bed ligt. Minimaal een zwembad en idd een eigen kamer.
Wij hebben afgelopen vakantie, zijn net terug uit zuidspanje (2,5u vliegen) met onze vrienden een villa gehuurd.  
Alles, vliegtickets, huisje en auto apart van elkaar via internet geboekt, voor ons ideaal!

Veel succes ermee!
gr.Saskia.

Ps we zijn vorig jaar eind september naar de Algarve in Portugal geweest en daar was t ook nog super lekker weer en is ook maar kort vliegen!

Dank jullie wel! Ik ga meteen zoeken op Menorca en Portugal!

Een vakantiehuis is ook een idee trouwens...super! Bedankt, ik  ga prijzen vergelijken!

Als er nog meer mensen tips hebben, alles is welkom! Dit wordt onze eerste vakantie met ons meiske :)

Hai,

Ik lig momenteel in de tuin van mijn villaatje in Frankrijk (ze hebben wifi!) en kan ook deze tip doorgeven. Chimene is hier ook geweest en heeft mijn weer op het idee gebracht. Het is hier vreselijk mooi en zeer relaxed met een kleintje. We zitten hier met 2 kleine kids van bijna 2 en 4.5 maand. Het grote voordeel is dat als je vast zit omdat je een kindje hebt wat nog slaapt 's middags je een huisje hebt wat van alle gemakken is voorzien en het heerlijk vertoeven is op je eigen supergrote terras waar MAKKELIJK een flink opblaaszwembadje kan staan. Het is hier nog voorseizoen dus wel rustig wat kids betreft maar Mette vermaakt zich echt prima. Wij zijn hier in 1 dag heen gereden maar je kan ook vliegen op toulouse en dan een autootje huren. Wij vinden het fijn om onze eigen auto mee te hebben. Het ligt namelijk niet heel centraal in een druk toeristengebied. Eigenlijk ligt het gewoon in de bossen/op het platteland. De omgeving is dan ook enorm mooi en relaxed. Er zijn een aantal gezellige dorpjes voor je boodschapjes ed. Het is voorseizoen en nog 27 graden. In september zal het waarschijnlijk hetzelfde zijn. Als je kleintje slaapt zit je zelf lekker met je wijntje op je terras... Maargoed zoals ik al zei...je moet geen type zijn wat houdt van drukke hotels met 13 zwembaden en veel animatie want dan zit je hier niet goed.

Wat iets heel anders is maar ook lekker is hotel Fuga Finetimes in Turkije. Qua afstanden prima te doen en via www.bex.nl (dochteronderneming van Oad) regelmatig in de aanbieding. Het is in Gumbet en ook in september nog prima weer. Zeer relaxed en mooi opgezet. Ze hebben er kamers met een apart kamertje erbij. Er zijn meerdere organisaties die het aanbieden waaronder living travel maar toendertijd was Bex het goedkoopste.

Succes met zoeken en boeken!

En oja..portugal is inderdaad een hele goede al is het daar wel snel wat koeler en helemaal in de avond. De gezondheidszorg staat daar erg goed bekend mocht er iets gebeuren en de appartementen zijn over het algemeen erg ruim.

gr.Ing

Ik zat ook meteen te denken aan Algarve in Portugal!
Ik ben er een paar jaar geleden in december naartoe geweest met mijn man, Tara was nog niet geboren.
Zelfs in december was het er best wel warm!
Het vliegen is niet zo ver en we hadden een 3-kamer appartement (2 grote slaapkamers met 2 badkamers).
Onze (vakantie)onderburen hadden een klein kindje bij zich op de begane grond.

Groetjes,
Shivana

Hoihoi,
wij zijn afgelopen week met ons zoontje (19-06-07) naar Kos Griekenland geweest.
Lekker temperatuurtje waarin je nog dingen kon ondernemen.
Vlogen met Arke fly en zaten in een hotel (all in) met kinderbad   en vlakbij het strand. Lambi strand was goed te doen.
Fietsen gehuurd voor 6 dgn met kinderzitje. Ging prima.
Met opstijgen en landen drinken/koekje gegeven ivm druk op de oortjes.

succes met het vinden van een bestemming!

Terug
Bovenaan