Hallo allemaal!
Mijn man en ik zijn al een week aan het zoeken naar een vakantiebestemming. Nou hebben we de volgende 'eisen', of liever gezegd wensen en het is toch moeilijker dan we dachten!
We willen graag:
* Niet te lang vliegen ivm dochtertje van net 2. Uiterlijk 3 uur vliegen lijkt ons te doen.
* Ergens naar toe waar het in september nog lekker warm is
* En vooral waar het leuk is voor onze dame
* Een tweekamerappartement want met z'n allen op één kamer is niet zo comfortabel
* Een dag of 10 weg zijn, de meeste reizen zijn voor 8 of 12 dagen
* Niet failliet gaan door het bedrag wat we moeten ophoesten
God als ik het zo lees zijn we nogal kritisch maar dat valt echt mee! We kunnen alleen niet goed slagen en vooral manlief wordt wat ongeduldig. Heeft iemand suggesties?? Waar jullie geweest zijn misschien? Wat is goed bevallen? Tips? Please??
Ik wacht met spanning op jullie antwoorden. Hartstikke bedankt alvast!
Groetjes,
Janneke mv Robin 05-06-07
Mijn man en ik zijn al een week aan het zoeken naar een vakantiebestemming. Nou hebben we de volgende 'eisen', of liever gezegd wensen en het is toch moeilijker dan we dachten!
We willen graag:
* Niet te lang vliegen ivm dochtertje van net 2. Uiterlijk 3 uur vliegen lijkt ons te doen.
* Ergens naar toe waar het in september nog lekker warm is
* En vooral waar het leuk is voor onze dame
* Een tweekamerappartement want met z'n allen op één kamer is niet zo comfortabel
* Een dag of 10 weg zijn, de meeste reizen zijn voor 8 of 12 dagen
* Niet failliet gaan door het bedrag wat we moeten ophoesten
God als ik het zo lees zijn we nogal kritisch maar dat valt echt mee! We kunnen alleen niet goed slagen en vooral manlief wordt wat ongeduldig. Heeft iemand suggesties?? Waar jullie geweest zijn misschien? Wat is goed bevallen? Tips? Please??
Ik wacht met spanning op jullie antwoorden. Hartstikke bedankt alvast!
Groetjes,
Janneke mv Robin 05-06-07