vakantieplannen

hoi allemaal,

wat is het weer rustig zeg op het forum! Ik ben 2 weken uit de running geweest in elk geval. 5 weken geleden is Sebastiaan geboren en na 3 weken net toen ik een beetje een ritme begon te krijgen met 2 kids kreeg ik voor het eerst van mijn leven griep. Nog een week later werd ik nog zieker en had ik een longontsteking te pakken en nu eindelijk kan ik weer een beetje aan de slag in en rond het huis.
Tussendoor heeft mijn man nog effe snel een vakantie geboekt. Ik zie er best tegen op met 2 kinderen maar mijn man wil echt naar de zon dit keer.
Ik heb me over laten halen, maar begin er nu toch ook echt zin in te krijgen!
In juni gaan we 12 dagen naar Menorca. Naar een appartement en we hebben er een auto bij gehuurd.
Hoe we het allemaal gaan doen met een kind van 2,5 en een baby van 5 maanden weet ik niet, maar dat zien we dan tegen die tijd wel.
Als de vliegtijden zo blijven als ze nu zijn zal het allemaal wel gaan lukken denk ik. Dan kunnen we gewoon s morgens de deur uit.
Alleen hoop ik dat ik tegen die tijd weer in een bikini pas! Mijn buik is nu nog niet om aan te zien en met een cup F van de borstvoeding vind ik nergens een bikini die past vrees ik...
Hebben jullie al vakantieplannen?

groetjes Elke

Allereerst gefeliciteerd met Sebastiaan! Heb je wel kunnen genieten van je kraamtijd?

Vakantieplannen, die hebben wij niet aangezien ik 28 april uitgerekend ben. We wachten even af hoe alles dan gaat lopen en dan misschien nog een keer een weekendje weg. Maar dat bekijken we tegen die tijd gewoon.

Hoi!

Nou, je hebt die vakantie echt wel verdiend! Het komt vast wel in orde met de kleintjes vliegen. (M'n laatste keer was Ioannis bijna 3 en Billy net 1, de eerste keer vliegen was Ioannis 8mnd maar ik vloog beide keren alleen met de kids)
Haha bikini.... wauw wat n cup...dat past wel in een tanktop denk ik. (ben gewoon jaloers met m'n A hoor)
Hier geen zomervakantieplannen, april begin ik weer te werken! Maar..... volgende winter gaan we op vakantie...naar Nederland! Met de auto want vliegen in de winter met een 4,dan3 en dan 1jarige en 2 volw. is veeeeeeeeel te duur......
Maarre... op m'n vrije dagen ben ik wel op het strand te vinden hoor! Enne, ik wil die buik eraf (Domenikos is bijna 6mnd) maar ik doe er (nog) nix aan behalve snoepen....

groetjes,Priscilla

Hoi,

Hier nog geen vakantieplannen, maar als we gaan, dan gaan we last-minute naar een vakantiepark in de buurt of iets dergelijks.
We weten nog niet wannneer we vakantie hebben, omdat manlief misschien ivm de kredietcrisis bouwvak vakantie moet hebben. Dit hopen we niet, want dat is een super dure tijd om op vakantie te gaan.....

Nou ja we zien wel dus!

Groetjes Lia

Wij gaan wat weekendjes weg en hebben net onze vakantie naar Turkije geboekt. In september is het niet zo heel erg warm meer. Heb er zin in. Wie weet loopt Jasmijn dan wel...
Gr. mamajo

Terug
Bovenaan