Vakantieplannen?

Gaan jullie nog weg deze zomer mét baby? Wij gaan waarschijnlijk een keer een weekendje weg, en verder dagjes weg vanuit huis. In de herfstvakantie willen we een warm oord opzoeken...Hebben jullie nog leuke tips?

Wij hebben een familie vakantie geboekt. Met zn allen in een groot huis, voor een weekje.
Mn man kan niet de hele week komen, maar ga proberen wel de hele week te gaan. Hulp genoeg toch? Ben wel benieuwd hoe het gaat met 2 kids!

Verder hopelijk nog wel een paar daagjes weg met mn mannetje en de kids!

Nog niets geregeld. Ik wil eerst maar eens zien hoe dat allemaal gaat met nachtelijke voedingen enzo. Een vriendin is 5 weken geleden bevallen en ze slapen allemaal overdags veel. Dus ook paps en mams. Ze lijken me niet toe aan vakantie dus ik wacht t maar af hoe ik t zelf ga ervaren......

nee wij gaan niet meer weg, ben in januari op vakantie geweest naar tenerife dus de vakantie zit er wel op dit jaar. misschien een weekend naar centerparcs ofzo, maar moet ook kunnen met het werk van m'n man....we zullen zien!

Wij hebben nog geen concrete plannen. Ik wil eerst kijken hoe het straks gaat.. We zijn erover aan het nadenken een weekje naar centerparcs o.i.d. te gaan, maar nog niet geboekt.

Wij hebben ook nog niets gepland...ik denk dat we in het najaar een weekje weg gaan in een huisje ofzo.
Ik woon op texel dus heb al een beetje vakantie gevoel hahaha en mijn zus met haar gezin gaan 3 wkn vakantie vieren hier op texel in augustus...dus dat vind ik dan ook wel weer gezellig om ze dan te bezoeken.

wij kunnen tijdens de bouwvak in de sta caravan van mijn schoonouders. dus als alles goed gaat gaan we dat ook zeker doen.. liefs inge

Terug
Bovenaan