Vakantieprogrammering TV Zenders

Het is weer zover: Vakantie. Alle tvzenders gooien hun programmering om om de jeugd tvprogramma's aan te bieden. Helaas worden daarbij de jongere kinderen over het hoofd gezien.
Is er normaal gesproken iedere ochtend van 9-12 Nick Jr., speciaal voor peuters, in e vakantie worden AL deze programma's geschrapt en vervangen door tekenfilms voor grotere kinderen.
Ik erger me hier mateloos aan. Peuters en kleuters zijn kennelijk niet belangrijk en hun programma's worden zonder pardon van de buis gehaald. Tijdens de zomervakantie gedurende ALLE weken van ALLE regio's in Nederland, bijna 3 maanden lang.
Dit is toch te gek!
Ik heb Nickelodeon zojuist een email gestuurd om mijn beklag te doen en roep iedere ouder die zich hier ook zo aan irriteerd op om dit te doen.
Het emailadres is: info@nickelodeon.nl
 
Hallo,

Ik ben het helemaal met je eens.
Mijn zoontje kijk erg graag naar Jetix Play met Bob de Bouwer enz.
Maar ook dit vervalt al 2 weken.
Ik vind het een goed initiatief van je en ga ook zeker ff lekker mijn beklag doen. Ik vind het niet netjes dat ze de allerkleinste gewoon vergeten.

Groetjes Mirella
 
Bealchelijk he. Gelukkig zenden ze 's-nachts nog wel gewoon Nick jr. uit (Dora is veruit favoriet bij ons). Wij nemen 's-nachts gewoon Nick jr op op de harddiskrecorder, zodat we toch gewoon Dora kunnen kijken.

Overigens misschien een tip. Neem tijdens het 'gewone' seizoen de favoriete programma's van je kids op, zodat je tijdens het grote kidneren   seizoen nog een band of dvd vol hebt met afleveringen. Die kleintjes vinden het vaak helemaal niet erg om een aflevering te zien, die ze   al eerder gezien hebben.

Groetjes,
Monique
 
Hoi,
Dit geldt niet alleen voor Nickeledeon hoor. Ook ned.3.....teletubbies, zandkasteel.....ed.
En in het begin kon ik me daar ook flink kwaad over maken. Maar we hebben nu een dvd-recorder met harddisk. En we hebben nu genoeg "voorraad" voor de vakantie-periodes.
 
Terug
Bovenaan