Vakantieprogrammering TV Zenders

Het is weer zover: Vakantie. Alle tvzenders gooien hun programmering om
om de jeugd tvprogramma's aan te bieden. Helaas worden daarbij de
jongere kinderen over het hoofd gezien.

Is er normaal gesproken iedere ochtend van 9-12 Nick Jr., speciaal voor
peuters, in e vakantie worden AL deze programma's geschrapt en
vervangen door tekenfilms voor grotere kinderen.

Ik erger me hier mateloos aan. Peuters en kleuters zijn kennelijk niet
belangrijk en hun programma's worden zonder pardon van de buis gehaald.
Tijdens de zomervakantie gedurende ALLE weken van ALLE regio's in
Nederland, bijna 3 maanden lang.

Dit is toch te gek!

Ik heb Nickelodeon zojuist een email gestuurd om mijn beklag te doen en
roep iedere ouder die zich hier ook zo aan irriteerd op om dit te doen.


Het emailadres is: info@nickelodeon.nl

 
Helemaal mee eens!!!!
En als de programma's niet helemaal van de buis worden gehaald, dan worden ze 's ochtends hééééél vroeg uitgezonden.
En ook Nederland 3 doet hier aan mee.

groetjes
 
hoi,

Ik ben het daar ook mee eens, nou vraag ik me toch al af waar de echte leuke programma's voor kinderen gebleven zijn, het  zijn tegenwoordig allemaal actiefilms maar dan met tekenfilm figuren.
Maar ik heb wel een tip: op ketnet(belgie) zenden ze wel veel leuke dingen uit ook voor hele kleine kinderen ook in de vakantie's dus misschien eens kijken??

Groetjes
 
Ik vind de tv niet het belangrijkste. Er zijn genoeg andere leuke dingen te doen.
En, er is nog genoeg leuks op tv te vinden vind ik. En dan kijken ze die 3 maanden   maar wat minder vaak tv, is nog beter ook.
 
Ik ben het hier helemaal mee eens!! Mijn zoon van 4 vind Nick Jr. ook helemaal geweldig (vooral Dora), en ik ergerde me hier ook steeds aan in de vakanties. Het is niet zo dat hij nou de hele ochtend tv kijkt maar als je even iets aan wil zetten is er alleen maar van die tekenfilm-troep op waarbij ze grove taal gebruiken, veel ruziemaken en agressief en gewelddadig zijn..
Waar is de tijd dat de Berenboot, Calimero en de Smurfen nog leuk was gebleven?
Maar hoera voor Nickelodeon, deze vakantie is Nick Jr. gewoon op tv, hopelijk met dank aan Bertwes! (nu alleen de zomervakantie afwachten..)

 
Terug
Bovenaan