Hoi meiden,
Wij gaan naar zweden op vakantie, en gaan wildkamperen.
Dit houd in dat we geen koelkast o.i.d. hebben om boodschappen in te zetten.
In principe moet het meeste dus houdbaar zijn.
(we denken nog over koelbox in de auto na)
De boodschappen willen we voornamelijk meenemen, niet omdat we niet van buitelands eten houden, maar zweden is met boodschappen heeel erg duur.
Een vb; kilo kipfilet is hier in nl zo rond de 5 euro en daar betaal je er 18 euro voor.
Nu vinden wij, voornamelijk ik ;-) , die kant en klare maaltijden best om 1xtje te eten maar niet krappe 3 weken lang.
We willen proberen om de ene dag mee genomen eten te eten, en de andere dag vers.
We nemen al bijv macaroni, macaronikruiden en smac mee,
We hebben keer pannenkoeken, met houdbare melk gemaakt, en bijv potgroenten.
Ook heb je houdbare yoghurt toetjes bij de supermarkt met smaken als kersen of aardbei, hierbij wilde ik potje vruchten meenemen omdat er doorheen te doen.
Maar als jullie nog heerlijke recepten weten, maar bijvoorbeeld ook voor toetjes,
zijn ze van harte welkom!!
Ben reuze nieuwsgierig, want vind het wel beetje prestatie om toch met weinig echt lekkere maaltijden te maken,
Liefs Marina
Wij gaan naar zweden op vakantie, en gaan wildkamperen.
Dit houd in dat we geen koelkast o.i.d. hebben om boodschappen in te zetten.
In principe moet het meeste dus houdbaar zijn.
(we denken nog over koelbox in de auto na)
De boodschappen willen we voornamelijk meenemen, niet omdat we niet van buitelands eten houden, maar zweden is met boodschappen heeel erg duur.
Een vb; kilo kipfilet is hier in nl zo rond de 5 euro en daar betaal je er 18 euro voor.
Nu vinden wij, voornamelijk ik ;-) , die kant en klare maaltijden best om 1xtje te eten maar niet krappe 3 weken lang.
We willen proberen om de ene dag mee genomen eten te eten, en de andere dag vers.
We nemen al bijv macaroni, macaronikruiden en smac mee,
We hebben keer pannenkoeken, met houdbare melk gemaakt, en bijv potgroenten.
Ook heb je houdbare yoghurt toetjes bij de supermarkt met smaken als kersen of aardbei, hierbij wilde ik potje vruchten meenemen omdat er doorheen te doen.
Maar als jullie nog heerlijke recepten weten, maar bijvoorbeeld ook voor toetjes,
zijn ze van harte welkom!!
Ben reuze nieuwsgierig, want vind het wel beetje prestatie om toch met weinig echt lekkere maaltijden te maken,
Liefs Marina