hoi meiden,
Ik ben het hele weekend al aan het balen en ik baal nu nog steeds...
Zou ik afgelopen donderdag gaan beginnen met iu eindelijk na 3 jaar!!!!!!
Hebben ze zomerstop precies nu ik kan beginnen en mag beginnen...
Het stomme is dat ze me hebben beloofd dat ik in augustus zou mogen beginnen en nu krijg ik dit..grrrr...
Oke wel al prikinstructie gekregen en alle troep mee naar huis maar dat ligt nu sorry maar voor jan lul in de kast......weer een maand wachten....
Oke je kan zeggen wat maakt deze maand nou uit
nou voor mij heel veel ik wil zo graag en ik weet heus wel dat het geen pretje zal zijn maar ik was er al op ingesteld eindelijk te mogen beginnen en dan krijgen we dit!!!!
Ik hoop dat het bij jullie wel door is gegaan deze maand ik zal `1 september mijn NOD hebben en die zal vast wel komen en dan ja dan mogen we beginnen eindelijk....
groetjes en dikke knuffel angelica
Ik ben het hele weekend al aan het balen en ik baal nu nog steeds...
Zou ik afgelopen donderdag gaan beginnen met iu eindelijk na 3 jaar!!!!!!
Hebben ze zomerstop precies nu ik kan beginnen en mag beginnen...
Het stomme is dat ze me hebben beloofd dat ik in augustus zou mogen beginnen en nu krijg ik dit..grrrr...
Oke wel al prikinstructie gekregen en alle troep mee naar huis maar dat ligt nu sorry maar voor jan lul in de kast......weer een maand wachten....
Oke je kan zeggen wat maakt deze maand nou uit
nou voor mij heel veel ik wil zo graag en ik weet heus wel dat het geen pretje zal zijn maar ik was er al op ingesteld eindelijk te mogen beginnen en dan krijgen we dit!!!!
Ik hoop dat het bij jullie wel door is gegaan deze maand ik zal `1 september mijn NOD hebben en die zal vast wel komen en dan ja dan mogen we beginnen eindelijk....
groetjes en dikke knuffel angelica