vakantiestop!!!!grrrrr

hoi meiden,

Ik ben het hele weekend al aan het balen en ik baal nu nog steeds...
Zou ik afgelopen donderdag gaan beginnen met iu eindelijk na 3 jaar!!!!!!
Hebben ze zomerstop precies nu ik kan beginnen en mag beginnen...
Het stomme is dat ze me hebben beloofd dat ik in augustus zou mogen beginnen en nu krijg ik dit..grrrr...

Oke wel al prikinstructie gekregen en alle troep mee naar huis maar dat ligt nu sorry maar voor jan lul in de kast......weer een maand wachten....
Oke je kan zeggen wat maakt deze maand nou uit
nou voor mij heel veel ik wil zo graag en ik weet heus wel dat het geen pretje zal zijn maar ik was er al op ingesteld eindelijk te mogen beginnen en dan krijgen we dit!!!!

Ik hoop dat het bij jullie wel door is gegaan deze maand ik zal `1 september mijn NOD hebben en die zal vast wel komen en dan ja dan mogen we beginnen eindelijk....

groetjes en dikke knuffel angelica

Hey hey

Kunnen we elkaar de hand schudden, ik zit in hetzelfde schuitje.Ben al bijna 2 maanden aan het wachten.Ook vakantie op die afdeling van het ziekenuis.Als het goed is komt mijn NOD ook rond 1 September.En gaan we beginnen met IUI 3.
De eerste was gelijk raak maar helaas miskraam geworden, 2e IUI mislukt.
Wachten duurt lang maar wen er alvast maar aan want de 2 wachtweken zijn het ergste.Veel leuke dingen plannen, dan komt het wel goed.

Veel succes in September en we horen het wel!!!

Groetjes Trieske

Ik ben ook bekend met het fenomeen "zomerstop" en het is inderdaad frustrerend. Vooral ook omdat het alleen de fertiliteitspoli was die 'm had... Het had iets te maken met de hoeveelheid artsen tussen de twee ziekenhuizen (Den Bosch en Tilburg). Die werken blijkbaar samen en dan konden ze nu allemaal tegelijk op vakantie. Dat werd in ieder geval tegen ons gezegd. Ik vond het vooral erg balen. Wij zijn nog niet zo ver in de medische molen, maar een stop van anderhalve maand voor ons, was net effe te lang. Als je eenmaal vooruit wilt, wil je niet stilstaan...

Succes allemaal en dat de maand maar snel op mag schieten.

Groetjes, Esk

Hoi meiden,

vervelend die zomerstop ben je er net klaar voor.... maar houd dan maar rekening dat er rond kerst weer een stopje is (hopelijk hoeft het niet zover te komen maar toch..)
Zelf heb ik het ook allemaal meegemaakt iui en ben nu 31 wk zwanger na de eerste IVF/ICSI behandeling. Het kan dus wel al duurt het soms een tijdje. Geef de moed niet op.

Heel veel sterkte, jullie hebben het nodig.

Groetjes Belle

Hoi Meiden,

Ook ik had vorige maand te maken met een zomerstop......helaas maar waar! Ik hoop over een kleine twee weken weer te kunnen starten met onze 3e IUI!

Ik wil jullie veel succes wensen de komende tijd!

Groetjes toitoi!

Hoi Angelica,

Kan me helemaal voorstellen dat je hier gruwelijk van baald! Zou me hier ook ontzettend druk over kunnen maken!

Toch veel sucses volgende maand!

Liefs Anne

Terug
Bovenaan