vakantiestress

nog een paar daagjes en dan ga ik op vkantie maar moet echt nog alles doen. antonio was afgelopen week weer erg ziek bleek keelonsteking veel hoge koort nu met kuurtje gaat het beter maar ben daardoor nergens aan toe gekomen. gaan jullie nog weg?

Wij gaan genieten van de kaatsheuvelse eilanden met hopelijk goed weer ;-)
No stress he stofzuigertje van boven naar beneden en was wegwerken en hup op vakantie!!
Geniet ervan!!!

liefs

Hier ook geen stress ;-) Wij gaan nog wel weg deze zomer, wildkamperen in Zweden.
De meeste boodschappen om mee te nemen heb ik al in huis, neem namelijk iedere week wat mee dus als we dan over paar weken gaan staat het klaar.
De 'nieuwe' caravan kunnen we straks ophalen en daar wil ik het wel graag gezellig maken, dus misschien dat de stress op het laatst toeslaat...

Geniet straks lekker van je vakantie en hopelijk is je mannetje straks weer helemaal beter!

Liefs Marina

@mini; toevallig zeg. mijn broer gaat ook wildparkeren in zweden. en ze zijn met 3 kids dus wild wordt het zeker, hahaha.

@mamavfloortjejochem; zijn er eilanden bij kaatsheuvel? das toch bij de efteling?

Wij gaan niet op vakantie. zijn nog druk aan het verbouwen. hopelijk deze maanden de keuken, voor- en achtertuin klaar.

smooty

haha @smooty, ik hoop dat ze gaan wildkamperen in plaats van wildparkeren... ;-)
Maar jah, erg leuk dus ze zullen het vast naar hun zin hebben.
Succes met de verbouwing!

@mini; hahahahaha, k zie nu pas wat ik heb getypt, humor. nou ja, mijn broer kennende kan hij ook heel wild parkeren hoor. maar inderdaad, de bedoeling is dat ze wild gaan KAMPEREN.

smooty

Terug
Bovenaan