Vakantietips???

Hoi meiden,
ik heb even een nieuwe topic aangemaakt,   omdat ik graag wat tips ontvang vwb een vakantie met de kleine...
Dominique is nu 4 mnd oud en om eerlijk te zijn, lijkt het me lekker om over een tijdje er even tussenuit te gaan.Nou denk ik zelf gewoon om in Nederland te blijven.Ik ben wel een zonaanbidster, maar het lijkt me best een gedoe om alles mee te slepen en met de vlucht ed.Graag hoor ik jullie ervaringen met een kind van deze leeftijd.
En als jullie goede ervaringen in Nl hebben hoor ik dat ook graag.Zat net al bij een bungalowpark te kijken.Vind ik normaal geen bal aan, maar in het zwembad met de kleine is tuurlijk wel erg leuk.Het gaat erom dat hij ook super geniet, want dan doen wij dat ook!
Alvast bedankt
Groetjes!!!
 
Hai hai,

Wij gaan het wel 'gewoon' proberen. We gaan met Tijn naar Rhodos. Hij is dan 5 maanden oud. Toen Tijn 10 weken was zijn we al met hem gaan vliegen en dit ging echt super goed. Je mag voor een baby 10 kg bagage meenemen en daar telt de buggy/kinderwagen  niet bij.
Bij het opstijgen en dalen heb ik hem de borst gegeven zodat ie geen last van zijn oortjes kreeg.
Nu gaan we dus weer voor 1 weekje, naar de zon.
We hebben wel een all-in hotel geboekt, omdat je toch veel 'op locatie' bent omdat de kleine natuurlijk wel zijn slaap nodig heeft.
Wij gaan op vakantie ook hetzelfde ritme aanhouden, dan hoeft ie zich niet aan te passen.
Ik vind t wel spannend hoor, maar ik denk dat het heel goed kan met een kleintje.
In Nederland blijven kan natuurlijk ook, maar wij wilden zonzekerheid! Ik ben zelf niet zo van de bungalowparken, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.
Voor een baby maakt t volgens mij niet zo veel uit waar hij is...dus de vakentie is echt voor papa en mama....!
Ik wens je veel vakantieplezier...!

groetjes Anouk
 
Terug
Bovenaan