Vakantietips!!!

Hallo!

Wij zitten al een paar weken na te denken om in september op vakantie te gaan. Veerle is dan ruim 2 jaar en de tweeling 7 maanden. We  willen in Nederland blijven of naar Belgie / Duitsland. Ik heb bij diverse parken gekeken, maar ik blijf twijfelen. Wie weet een leuke vakantiebestemming voor ons. We zoeken wel een huisje met alle luxe erin   en op het park moet ook genoeg te doen zijn.  

Ook ben ik even benieuwd  wie  er wel eens naar  het park Aquadelta in Zeeland zijn geweest. Ik ben erg kritisch wat huisjes betreft dus ik ben even benieuwd hoe de huisjes zijn.

Thanks voor de tips!!

Groetjes, Floor

Hoi Floor,

Ja, Aqua Delta zijn we twee keer geweest..[ 2007 ]Wij vinden de huisjes erg mooi en nieuw ook..
Lekker ruim, en praktisch..We zijn een keer met twee gezinnen in een huisje geweest, en beviel prima, met twee badkamers, en genoeg ruime slaapkamers.
Ze hebben ook mega grote villa's voor wel 14 pers geloof ik.
Ik vond de huisjes echt fijn.En mooi aangelegd met   een veranda en veel water er omheen.Moet je maar eens op de site kijken.
Dan moet je wel de nieuwe huisjes hebben, op het nieuwe gedeelte..er is ook nog een oud gedeelte nl.
Het park verder heeft een klein zwembad, en supermarkt..maar dat is niet heel bijzonder.

Succes!
Gr Rina

Wij zijn helemaal gek van www.villapark-eureka.nl. Het zijn hele luxe huizen op een landgoed, waar echt alles voor de kinderen is (met uitzondering van een zwembad, weet niet of je dat graag wilt).

Wij zijn er een keer met Lotte geweest en willen er hopelijk snel weer een keer heen. Ik vond het grote voordeel dat er alles is (ook luxe apparatuur, zoals een vaatwasser) en dat er, net als in een normaal huis, twee verdiepingen waren, zodat wij 's avonds gewoon tv konden kijken zonder dat Lotte wakker werd. De badkamer was beneden, dus je kon zelfs in het bubbelbad zonder haar te storen. (Er was een extra wc boven, handig voor 's nachts).
Zeer vriendelijke mensen en ik heb nog nooit zo'n schoon huisje gehad! Echt super!

Groetjes, Marisa

hallo

ik woon een paar kilometer van aquadelta. de huisjes zijn pas gebouwd dus allemaal er nieuw en lux.

ook is er een zwembad en een binnenspeelplaats voor de regenachtige daagjes ik ga er zelf ook vaak zwemmen met de kids of lekker spelen in de binnen speeltuin. ook is het strandje heel vlak bij maar ja daar moet het dan wel weer voor zijn maar altjid leuk om even uit te waaien!

groetjes jessica

Ook een tip van ons, want wij zijn pas een weekendje weg geweest.

Bospark Beekbergen op de hoge Veluwe, van Droomparken. Dan moet je wel gaan voor type H, dat zijn 6-8 persoonsvilla's met alles er op en eraan en staan op een privé erfje met tuin er bij.

Ik kan het echt aanraden, wij hebben genoten van de luxe en de ruimte die we hadden en de prijs was ook prettig. Verder een superomgeving en vele leuke dingen ( burgers zoo, koningin julianatoren, apenheul etc) in de nabije omgeving.

hieronder de link http://www.bospark-beekbergen.nl

Groetjes Martine en Benthe

Hoi Floor,

Wij zijn twee jaar terug op vakantie geweest naar België. Bas was toen net 8 weken. Onze dochter is daar 3 geworden (dus wij zijn er ook in september geweest).
We zaten in een park van Sunpark in de Haan. Op het park zit kidsworld (grote binnenspeeltuin) en een subtropisch zwembad. We zijn één dag naar Polopsaland in de Panne gereden. Dat was ongeveer een uurtje rijden, maar zéér de moeite waard. Eva vond het geweldig, al die studio 100 figuren (Bumba, Plop en Piet Piraat).

Wij hadden toen gekozen voor een 'familiehuisje' met extra speelruimte beneden. Dat viel achteraf allemaal een beetje tegen. Op zich niks mis met het huisje hoor, alles was er en iedereen had zijn eigen kamer, maar écht luxe was het niet. Er zijn wel luxere huisjes op het park. Daar zou je eens naar kunnen kijken. Buiten het hoogseizoen hebben ze ook nog een zogenaamde jonge gezinnen korting (tenminste dat was toen). Dat scheelde ons toen zo'n 120 euro.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan