Vakantievraag

Hallo,

Wij vertrekken vrijdag heerlijk voor een weekje naar Landal Overijssel en ben druk bezig met mijn lijstjes (ja ja, rare tik ik weet het).

Hebben jullie voor mij nog goede tips wat ik echt niet MOET vergeten. Voorheen toen we nog met z'n 3-en waren had ik alles zo ingepakt, maar nu met twee aapjes van 7 maanden erbij wordt het toch iets complexer.

Groetjes, Floor

Hoi,

qua voeding en luiers zou ik me niet zo druk maken, je blijft in Nederland en je bent zo bij de supermarkt om een en ander te halen. Ik zou vooral denken aan het favoriet knuffeltje van de koters en eventueel een speen als ze die hebben. Vooral niet te veel speelgoed! Wij zijn eens op vakantie geweest en hadden speelgoed voor een heel weeshuis mee en er werd alleen met de bal en het knutselspul gespeeld!!
Ik ben echt iemand die vooral op vakantie geen probleem heeft met een shirt twee dagen aan. Dus niet al te veel kleding.
Voor jezelf een leuk boek of leuk gezelschapspel dat je samen met je man/vriend kan spelen. Denk vooral aan medicijnen die gebruikt worden in je gezin, snoetepoetsers zijn overal handig voor. Zwemluiers zou ik zelf meenemen, die zijn best prijzig wanneer je ze per stuk in het zwembad koopt.

Hopelijk heb je er wat aan en....veel plezier met de voorpret en de eigenlijke vakantie

GRoetjes,
Kiki (mv Iris en Stijn)

hoi,

wij zijn ook op vakantie geweest met 2 kleintjes. 1 van 2 jaar en 1 van net 1 jaar.
Heb even nagedacht voor je.
Vergeet het slaapmuziekje niet. hadden wij gelukkig meegenomen want ons mannetje is heel gehecht aan dat muziekje.
en misschien hebben ze een klein nachtlampje. Daar zijn vaak alleen maar van die felle bedlampjes.
wij hadden een extra campingbedje meegenomen en gebruikte dat daar als box. heel erg handig om even de handen vrij te hebben.
En BOEKEN voor jezelf mag je echt niet vergeten (moet je natuurlijk wel graag lezen) Ik heb daar een stuk of 6 heerlijke romans gelezen.
ik had ook plastic lepeltjes mee om eten mee te geven. Roderick van net 1 vind een ijzer lepeltje vreselijk.
Verder zou ik het niet weten. Als er nog iets in me opkomt dan post ik het nog wel.
En trouwens...ik vind lijstjes maken niks geks.
Ik deed het ook altijd. Maar de laatste keer heb ik ze zelfs in de computer gezet op Word. Volgend jaar dus alleen even nakijken en uitprinten. Lijkt me wel handig.

Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan