VAKANTIIE ......................GAAN JULLIE WEG??!!

Het is weer zomer en voor veel zit er weer de vakantie aan te komen?
Gaan jullie op vakantie? en waar naar toe?
Wij vertrekken zaterdag richting zuid frankrijk op de bonne fooi met de tent!
Heb er veel zin in.
Als we terug komen hebben we een echo als kers op de taart (als de echo natuurlijk goed is!)

gr Louise

Wij gaan begin september naar Amerika voor 3 weken. Het einde van het eerste "kritische" semester valt dan midden in mijn vakantie. Voor zover ik heb kunnen nagaan, is vliegen geen probleem.

Mijn eerste echo staat op 17 augustus gepland en als alles goed is, dan kan ik een paar weekjes later met een goed gevoel op weg.

Veel plezier in Zuid Frankrijk. Het weer en de omgeving zijn er heerlijk, dus je zult vast genieten.

Groetjes,

mamadani

Zou ook wel even weg willen uit de chaos hier.. we zijn druk bezig een huis op te knappen, waar we voor 1 sept. in moeten.

Wilde eerst alles zelf schilderen, maar nu door wat klachten (moe, moe en nog eens moe) toch maar schilder ingeschakeld.

Misschien dat we in de herfstvakantie nog een last-minute pakken. ;-)

Marian

Ik vlieg elke dag :)
Ben stewardess, maar mag maar tot maximaal 16 weken doorgaan ivm de veiligheid voor het kindje. Wij staan continu bloot aan straling, trillingen en een onregelmatig leefpatroon.
Heb woensdag gesprek met mijn baas en wil dan graag per 1 september stoppen, dat is al eerder dan die 16 weken, want ik ben niet overtuigd van de consequenties die het zogenaamd niet zou hebben.

Zelf hebben we in oktober een weekje Egypte geboekt en willen we in november nog lekker babyspulletjes gaan shoppen in NY.
Vliegen kan overigens geen kwaad, zolang je het niet dagelijks doet.

Fijne vakantie!

Hoi,

@juulke,, dat klinkt spannend, wil je wel blijven vliegen als de kleine er dadelijk is???

en amerika en z-frankrijk klinkt ook heerlijk,, ik denk niet dat wij weg gaan dit jaar, we waren het wel van plan, maar deze zwangerschap is niet gepland(ook financieel niet) dus denk dat we het geld beter even kunnen sparen, met dadelijk 4kids hebben we zowiezo een grotere auto nodig!!
Misschien idd in het najaar als we het plaatje wat duidelijker hebben, maar ja hopelijk zijn de laatste weken van aug lekker weer, dan hebben we vrij en met die ruimte die we hier hebben is dat ook bijna campingleven,,haha

Iedereen alvast een fijne vakantie gewenst!!!

Gr MJ

Hier zit er ook geen vakantie in. Hebben een caravanstalling dus kunnen niet in het hoogseizoen. Ook zijn we een huis grondig aan het verbouwen en ik denk dat we in oktober maar eens op huwelijksreis gaan.

Groetjes Supertje

Wij gaan in september lekker 2 weekjes naar Toscane. Lekker met de auto, kunnen we ook zo rustig aan doen als we zelf willen. Lijkt me daar heerlijk. We vertrekken precies op de dag dat mn 2e trimester begint.
Toen we boekten hadden we alleen nog het idee dat ik dan nog niet zwanger zou zijn, we hoopten natuurlijk van wel, dus moesten er toch wat plannen omgegooid worden, zoals de wijnproefdag enzo. Ach, ben ik toch de Bob die dag?

hahaha Nessie!
Ik denk dat we allemaal met die instelling de vakantie geboekt hebben ;)
Enne...bij de wijnproefdag, is toch meestal de bedoeling dat je het weer uitspuugd hihihi
HIK!

@ MJ
Ja, ik wil wel heel graag blijven vliegen.
We doen voornamelijk zakenvluchten binnen Europa, dus ik ben ook elke avond weer thuis.
Mocht het nu echt niet gaan, kan ik nog altijd gaan parttimen.
Ik heb persoonlijk een probleem met het dumpen op kinderdagverblijven en dat wil ik absoluut voorkomen. Bij ons thuis was ook altijd iemand en heb dat als zeer prettig ervaren. Ik ben zelden alleen thuis moeten komen.
Gelukkig kunnen we het goed plannen met ouders en manlief werkt 1 dag thuis.
De praktijk zal het uitwijzen ;)

xxx

Terug
Bovenaan