vaker voeding opgeven

Hoi,
Quinn gaf nooit voeding terug nadat hij had gegeten, maar sinds een aantal dagen wel. Dan is het vaker meteen na de voeding, maar ook nog soms tot een uur later. Vooral al hij zich dan op zijn buik heeft gedraaid. Vandaag had hij dat ook met zijn groentehap en toen heb ik hem juist extra na de voeding in zijn wipstoel gelaten (half uurtje of zo).
Komt dit vaker voor? Hoe lang moet ik dit aankijken? Zou het kunnen komen, omdat ik soms doorzet qua fles geven en hij misschien genoeg heeft?
Tips/ideeen zijn welkom.
Groetjes Veerle

Hoi Veerle!

Als ik Marieke laat bepalen hoeveel ze drinkt, spuugt ze bijna nooit iets uit. Blijf ik aandringen onder het motto "mama vindt het nog niet   genoeg hoor!" dan spuugt ze meestal weer wat terug! En zeker als ze op haar buik ligt kort na een voeding! Dus volgens mij heb je het antwoord zelf al gevonden, hier gaat het in elk geval net zo!

groetjes,
Sabine

Misschien heeft hij inderdaad al genoeg gehad als hij de fles nog niet helemaal leeg heeft. Floor geeft al vanaf dag 1 vrij veel terug. Vandaag spuugde ze me zelfs in mijn gezicht toen ik haar (zeker een uur na het voeden) omhoog hield  . Is wel een leuk spelletje trouwens!
Soms heeft ze dagen dat ze meer terug geeft dan op andere dagen, zeker wanneer ze een beetje verkouden is. Zou het dat kunnen zijn? En als je het niet vertrouwt bel je toch even de ha of het cb? Succes ermee!
groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan