vakntie

Dag meiden wat leuk dat jullie zo snel reageren. Wij gaan de 24e juli op vakantie. Ja, ik weet dat er zoveel meiden zijn die op vakantie zwanger worden maar ik heb altijd snel last van misselijkheid (reisziekte) en diarree. Mocht ik nou overtijd zijn dan durf ik mocht ik ergens last van krijgen niets in te nemen omdat ik bang ben het vruchtje te beschadigen. Dat is een beetje mijn dilemma, vandaar. Weet iemand of er iets is dat je in kan nemen tegen misselijkheid dat niet schadelijk is maar wel werkt?! Of ben ik nu al te ver vooruit aan het lopen en moet ik alles maar over mij heen laten komen en afwachten dus maar. Voor het zelfd geld duurt het nog maanden er we raak geschoten hebben.
Liefs Mutsie
 
Gewoon even bij je ha langs om te vragen wat je kan/mag gebruiken. Het blijkt dat sommige medicijnen het zwanger worden al in de weg staan, bijvoorbeeld hooikoorts medicijnen. Dus kan je maar beter het zekere voor het onzekere nemen. Stel je voor dat het raak is en het gaat mis omdat je iets genomen hebt wat schadelijk is dan kan je je goed slecht voelen.
 
Hoi Mutsie,

Ik ben zelf ook snel ziek op vakantie, maar ik denk dat je er niet teveel over moet nadenken..Mocht je diarree krijgen dan kun je het beter verhelpen met bv bananen en geen medicijnen (voor zover het kan natuurlijk) Misschien heb je ook producten op een natuurlijk basis tegen diarree enz.

liefs Ilona
 
Hoi Mutsie,

Als je niet langs de ha wilt kun je ook bijvoorbeeld de apotheek bellen, zij weten meestal ook veel (soms zelfs meer) van medicijnen e.d. Ik zou toch ff informeren want anders zit je er straks alleen maar mee en bederft het je vakantie.

groetjes en een hele fijne vakantie alvast.
 
Er is een homeopatisch middel tegen misselijkheid. Er is ook een reismiddel wat je kunt nemen bij misselijkheid en diarree. Volgens mij kun je dat ook nemen als je zwanger bent. Sowieso kan het geen kwaad om bij je te hebben. Ik dacht dat het ors heet. Zij zakjes met zouten e.d. tegen uitdrogen en vitamine tekort. Succes en hopelijk znel zwanger.
XXX
 
Informatie die ik kreeg was dat je tot je twee weken over tijd bent gewoon alles kan eten/drinken/doen wat je wilt. Dit omdat de baby vanaf 6weken met jouw bloedsomloop te maken krijgt. Tot 6 weken is er geen sprake van. Dus ik zou gewoon inemen wat je wilt. Natuurlijk geen zware medicijnen maar een reistabletje etc. kan echt geen kwaad.
 
Terug
Bovenaan