Valentijn..gaan we nog wat leuks doen?

A

Anoniem

Guest
He meiden doen jullie aan Valentijn en zoja wat gaan jullie dan doen?????

Wij doen meestal een kaartje ofzo en dan 's avonds lekker koken en een filmpje kijken ... weet alleen niet of we dit jaar weer doen of wat anders..
Dus vertel op dames wat gaan zijn jullie plannen!!!

gr. Ilone

Haha, ik zeg ieder jaar dat we er niet aan doen, mijn man houd zich daar altijd prima aan  maar ik regel toch meestal wel wat leuks.. Jaja, ik weet het, mannen snappen niet dat nee soms  ja is, soms ook gewoon nee is enz enz.

Maar dit jaar doen we er echt echt echt niet aan. Want mijn nichtje gaat trouwen!

Neuttt!!  Hier wordt nix aan Valentijn gedaan. Dat hebben we eigenlijk nooit gedaan. Lekker romantisch, hihi!

Liefs Debby.

Hoi!

Ik heb zo'n hart besteld bij de Verkade (is nu reclame van). Kost 10 euro en ik vond het wel grappig.
Meestal geeft manlief ook iets kleins aan mij. We gaan er niet echt veel geld aan uitgeven.
Dit jaar geen etentje want PSV moet 's avonds voetballen zag ik in de agenda.....

Groetjes,
Maike

nee, niks in de planning. Mijn man heeft het super druk en ik moet eerst even kijken of dat voor hem wel uitkomt. Hij werkt momenteel eigenlijk iedere dag ('s avonds voorbereiden voor besprekingen de volgende dag, enz), dus eerst maar even kijken of hij even 'vrij' kan nemen en wat hij dan wil doen.

Ik heb wel een cadeau voor hem gekocht: een nieuw horloge. Hij heeft net een serieuze baan en heb nu dus een mooi horloge gekocht. Hij droeg die eerst nooit, maar gebruikt hem nu dagelijks en hij had alleen zo'n   swatch dingetje. Dus vooral praktisch, maar toch leuk.
Verder valt er een kaart in de brievenbus voor hem zaterdag en zal ik lekkere dingetjes halen voor ontbijt, enz.

Groetjes, Marisa

Wij gaan romantisch op de bank PSV-AZ kijken met iets lekkers er bij.
Maike, je hebt een goeie man haha

groetjes Linda

hoi hoi,we krijgen zaterdag de 2 kids van mijn zus te logeren,mn nichtje is 5 en neefje is 5dagen ouder dan ons meiske.
mn nichtje kwam voordat wij zelf kinderen hadden heel veel logeren wat altijd heel gezellie was dus leuk dat ze nu weer een xtje komen slapen..
alleen is mn neefje vorige week aan zn amandelen geholpen dus hoop dat t slape goed gaat want dat ging thuis nog niet zo,en dan heb je wel drek de toko wakker..
maar goed zal vast goedkomen..t zal wel druk zijn maar ook heel gezellig.
groetjes

hai hai,
wij spreken ook altijd af dat we niks doen maar ik heb een kaart laten
maken met een foto van Luna erop voor mijn vriend!!
Hij is vrijdag jarig en zaterdagavond hebben we een feestje
en gaat Luna logeren bij oma dus doen we zondagmorgen wel gezellig
een ontbijtje op bed haha!!!

Groetjes Samiera

Terug
Bovenaan