Valentijns ei

Hallo meiden,

Ik heb vandaag of morgen mijn eisprong!
Voor het eerst vanavond spoelen om mijn baarmoederslijm wat vriendelijker te krijgen en dan aan de slag!
Ik ga heel hard duimen dat deze romantische dag mij geluk gaat brengen. Zo niet, dan ga ik de grens van "2 jaar proberen" overschrijden! Pffff het is wel voorbij gevlogen maar het lijkt zo lang!!

Iedereen heel veel succes!

Liefs,
Anne

Hai Anne!

Ik heb ook as woensdag mijn ei!
Ik trek mn lingerie vast uit de kast want tja doordeweek....kweetniet of ik manlief zover krijg! Over eieren gesproken....misschien moet ik een lekker eierendiner voor 'm maken!!!
Twee jaar het schiet voorbij he....wij zijn deze zomer alweer 4 jaartjes hiermee bezig, niet fijn! Maar we blijven positief, het duurt alleen wat langer.

Ik ga ook heel hard voor je duimen dat je geluk hebt en stuur je een flinke dosis toe!

Good luck en suc6 met spoelen he.
liefs van Suus ;-)

Ik jas iets over spoelen om je baarmoederslijm vriendelijker te maken en dacht dat ken ik niet.
Hoe heet dat, of mag je dat niet zomaar gebruiken. Misschien is het wel iets voor ons, ondanks dat we beginnen met IUI.
gr ilona

hoi anne,

ik was ook even nieuwsschierig na dat spoelen wat ilona vraagt ! Ik heb er nooit wat over gehoord van mijn gyn dus ben nieuwschierig ??

spoel-en klus ze

liefs kyra

Terug
Bovenaan