vallen jullie kinderen ook vaak?

hallo,
ik heb effe een vraagje.
iris onze dochter heeft een heupdysplasie sinds de geboorte en is er voor behandeld. ze zit nu op de grens van goed en niet goed en we moeten in maart  2010 terug naar de orthopeed.
nu vroeg ik me af of meer kinderen erg vaak vallen binnen en buitens huis?
nu valt ze meer buiten omdat daar de stoep meer oneffenheden heeft.
of dat het komt door de heupen of dat hetl eeftijds gebonden is.
als jullie   kids  minder  vallen. dan bel ik effe met de orthopeed.
groeten petra

Siebe valt ook wel eens natuurlijk, maar niet overdreven. Heb je al naar de grootte van haar schoentjes gekeken. Kinderen gaan ook vaker vallen als de schoenen te klein worden.

En als je het niet vertrouwd, gewoon bellen, ze zijn er voor om ongerustheid weg te nemen!

Groetjes Fonske

Onze dochter valt ook wel regelmatig. En dan vooral als ze veel gelopen heeft en moe is.
Ik pas 1x per week op een meisje die ook net 2 jaar is en die valt wel meer als mijn dochter vind ik.
Maar ja, ik kan niet beoordelen of jou kindje meer valt dan de mijne.
En inderdaad: als je het niet vertrouwd, gewoon even naar laten kijken.

Ivar valt ook regelmatig maar dat is dan meer uit haast heb ik het idee, hij wil gewoon te snel en struikelt dus over zijn eigen voeten

ik zou gewoon even bellen!!! dan ben je er wat geruster op en daar zijn die mensen voor

liefs Jenneke

hallo
bedankt voor de reactie's en omdat ik het erg veel vind dat ze valt heb ik gebeld met de orthopeed en kan ze op controle komen 29 oktober. ben eens benieuwd wat ze er van vinden en zeggen. er was een behoorlijke lange wacht tijd. 8 weken.   (komt ook om dat de kinderorthopedie alleen op woensdag zit).
groeten petra

Marin valt ook regelmatig hoor, maar dan vooral als ze te snel wil.

Maar goed dat je het even na laat kijken, al is het alleen maar voor je eigen geruststelling hè. Idd een lange wachtlijst zeg!

Terug
Bovenaan