Vallen jullie wel eens in slaap met de kleine nog bij je?

A

Anoniem

Guest
Ik heb vanacht om een uur of drie Stijn bij me in bed genomen om hem te voeden en we zijn zo in slaap gevallen. Ik schrok anderhalf uur later wakker omdat hij opnieuw  toehapte. Ik lag nog half bloot en Stijn vond het open buffet wel erg gemakkelijk. Maar het is natuurlijk niet echt  de  bedoeling zo. Wat als ik in mijn slaap het dekbed over me heen had getrokken? Ik moet er niet aan denken.  Gebeurt jullie dit ook wel eens en wat doen jullie om dit te voorkomen?

Groetjes van  Marloes  

hoi,

het is mij weleens gebeurd helaas, en sindsdien geelf ik geen voeding meer in bed het is natuurlijk wel heel makkelijk maar de gevolgen kunnen ook niet te overzien zijn, vandaar heb ik een makkelijke stoel (een waarin je wegzakt je ziet ze weleens in die amerikaanse series)
neergezet en daar krijgt ze haar fles als ze wakker word s,nachts en ook soms overdag lekker afgezonderd en rustig.

groetjes Bianca

Hoi Marloes,

Nee dit ken ik niet, het is me nog nooit gebeurd en
ik voed nogsteeds 's nachts in bed. Maar een kennisje
van mij kent het euvel ook heel goed en zij ging pertinent
tijdens de nachtvoeding (of eerste ochtendvoeding) naar
beneden met de kleine, om dit te voorkomen.
Je kunt natuurlijk -wat mijn voorganger al zei- ook in een stoel boven voeden (of waar je slaapkamer ook is ;-)

PS Roy is nu ook al een hele poos 's nachts weer aan het spoken.
Komt om half 3, dan weer om half 4.. etc. etc.

Groetjes!

hallo

mij is het ook wel eens gebeurd. ik schrok toen een half uur later wakker.
vanaf dat moment ben ik elke eerste voeding op een bepaalde manier gaan liggen dat ik niet kan slapen tijdens het voeden..

liefs wendy

Hé dames,

Mijn dochter is net een jaar geweest, en moet zeggen dat zij heel vaak bij me in bed heeft geslapen. Afgelopen weekend nog het hele weekend en gister weer in haar bed, ze was erg verkouden en kon alleen maar huilen.
Ik heb er nooit problemen van gemaakt, en tuurlijk ben ik wel eens wakker geschrokken, maar ik denk niet dat je als nuchtere moeder zomaar op je kind kunt gaan liggen.

Ook op mijn man heeft ze vaak geslapen.
Ik ben er echt niet bang voor, en bij de volgende doen we het weer zo.
X

Hallo,

Toevallig ben ik gister ochtend weer even in slaap gedommeld. Ik schrok er wel van.
Toch ben ik niet bang dat ik op hem ga liggen. In het ziekenhuis raadde ze me aan om met hem in bed dan wel boven de dekens te gaan slapen. Hij had dan zelf een fleece deken over zich heen. ( hij was die nacht niet stil te krijgen). En het hielp.

Ik was er eerst ook onzeker over, maar na die nacht niet meer.

Soms wil ik zondags wel lekker blijven liggen en is meneer wakker. Ik leg hem dan ook boven de deken in zijn trappelzak met fleecedeken eroverheen bij me neer. En dan slapen we beide zo nog een uur verder. Heb trouwens dan wel een wekker naast me van een uurtje wil niet te diep in slaap vallen.

Hoi. Ik ben nog nooit 's nachts in slaap gevallen met de kleine bij me omdat ik (juist om dit te voorkomen) op Jesse zijn kamertje een stoel heb staan waar ik hem eten geef. Ik ben wel eens in slaap gevallen beneden op de bank.. Toen had ik hem na het voeden even op mijn buik gelegd, toen viel hij in slaap en ik volgde blijkbaar niet lang na hem haha.. Toen ik wakker schrok had ik wel zoiets van Ojee, wat als ie had gevallen of zo, maar ik had hem nog heel goed vast?!?!
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan