Vallen!!!!

Zou graag willen vragen of er moeders zijn waarvan hun kindje ook af en toe valt. Maar met vallen bedoel ik dan echt hard recht achterover. Dit gebeurt af en toe met mijn zoontje, hij is 10 maanden, als hij probeert te lopen. Ik probeer hem de hele tijd te beschermen maar dat lukt niet. Als ik even de andere kant op kijk hoor je soms boem en dat gaat door merg en been. Zijn er nog meer mamas die dit hebben. Soms denk ik wel eens kan dit geen kwaad? nou ben benieuwd naar de reacties. Groetjes...
 
Het is heel sneu als je je kind zo ziet en hoort vallen. Helaas kan je ze niet altijd beschermen en ja ze zeggen niet voor niets met vallen en opstaan word je groot.

Ik werk op een creche kinderen van 0-2 en ja ze vallen soms heel erg hard.
Maar houd er rekening mee dat de schedel het hardste en stevigste bod is omdat het zo een belangrijk deel beschermd. Met gewoon vallen zal er niet veel beschadigen behalve een flinke blauwe bult.

Wat wij vaak gebruiken is van die groene zalf tegen blauwe plekken en zwellingen.

groetjes joyce mama van Mara 7 maanden
 
Heelaas ja je kunt niet alles voorkomen.Mijn zoontje is twee keer heel hard achterover gevallen echt met z'n hoofdje met een flinke knal op de grond maar heeft er volgens mij niets aan over gehouden niet eens een buil dus ik denk dat het soms ook harder hoort dan het geval is
 
Terug
Bovenaan