valpartij

Hallo allemaal,

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat. Met mij gaat het wel prima. Ik heb alleen een paar angstige momenten achter de rug gehad. Ik ben namelijk afgelopen zondag op de grond gevallen. Heel pijnlijk op mijn knieën... je wilt niet weten wat een pijn ik achter de rug had. Gelukkig niet op mijn buik gevallen, maar ik was echt angstig. Heb die dag veel gelegen en heel rustig aan gedaan...had geen dikke buik ofzo en ook geen bloedverlies. Wel een slechte nachtrust, maar dit meer omdat ik toch wel angstig was. Toen ik dus maandag opstond heb ik meteen de gyneacologie afdeling gebeld en gelukkig mocht ik meteen langskomen. Ik ben daar bekend i.v.m. mijn spierziekte. Ik heb een uitgebreide onderzoek gehad en gelukkig was alles in orde. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik ben gestruikeld over die stoel. Ik val nooit en nu ik zwanger ben 22 weken wel. Heeft iemand hier ook ervaring mee gehad?

Wel het is alles in orde en hopelijk blijft het zo, ik ben supervoorzichtig nu maar het lijkt wel of ik nu nog onzekerder ben geworden. Hopelijk kom ik hier gauw van af. Ga ik 's morgens naar mijn auto toe om mijn man op te halen, glijd ik weer uit over zand. Gelukkig viel ik niet hard. Ik heb het niet tegen mijn man gezegd, want die wordt dan echt gek. Ik voel me prima, mijn buik is ook niet hard gelukkig en ik voelde de baby ook. Maar ik ben nu echt panisch aan het worden. Wat moet ik nu doen?

Sorry voor dit lange verhaal, maar ik moest het ff kwijt. Niet bezorgd zijn, ik voel me nu echt prima. Geen buikpijn, geen bloed, geen harde buik en nu maar hopen dat ik niet weer stom ben om te struikelen of uit te glijden.

Iedereen nog heel veel succes.

Veel liefs,
Leeuwin30
 
Hallo leeuwin30
Volgens de dame van zwangerschaps gym die ook fysio is worden je spieren slapper tijdens je zwangerschap. Ze heeft ons aangeraden goede stevige schoenen te dragen als je daar last van hebt. Ik ben twee keer gevallen tijdens mijn zwangerschap en 1 keer op mijn buik. Ik wist dat ik veel vruchtwater had en het hoofdje naar beneden lag dus dacht de baby ligt wel veilig. Daarna ben ik op het grasveld door mijn enkel gegaan en op mijn knie gevallen. Ik loop nu wat langzamer en moet zeggen dat het goed gaat (afkloppen). Ik ga ervan uit dat de kleine goed ligt en heb daarna ook nog wel echo's gehad en ben zelfs vergeten te vragen of het kwaad kon.
Succes en doe rustig aan.
Dawn
 
Toen ik 28 weken was (ben nu 38 weken) ben ik notabene door mijn eigen dochter in mijn voorwiel gereden en ja hoor met de jongste achterop de fiets onderuit gegaan. Ik heb me kunnen opvangen op mijn knie en heup. Veel pijn gehad en nu nog steeds last van mijn bekken. Gelukkig was alles goed. Maar nog steeds ben ik bang om te vallen op de fiets. De kleine zit goed verpakt en zolang je niet hard en niet op je buik valt kan het niet veel kwaad. Je angst kan ik me heel goed voorstellen.
 
bij mn eerste ben ik ook gevallen op mn knieen. Was al 32 weken. je knieen en heupen vangen de klap op hoor, zolang je niet op je buik valt, kan het zeker geen kwaad. Enkel de buik is in het eind van zwangerschap iets waar je beter niet op kan vallen, al is het dan nog zo dat als het wel gebeurt het toch vaak nog goed is. beetje rustiger lopen waar mogelijk is misschien wel verstandig ja.

Succes Gr Aaltje
 
Terug
Bovenaan