valpartij

hallo!

Ik ben nu 7 weken zwanger. Ben eergisteren hard gevallen, op mijn heup.
Gelukkig heb ik niet mijn buik geraakt en ik heb ook verder geen last. Maar ik ben zo bang dat er iets met t vruchtje is...zou dat kunnen? Of zal ik er dan ook wat van moeten merken??

 
ik ben ook gevallen maar ik ben 6 weken zwanger , toevallig moest ik de volgende dag naar de dokter en ik heb haar ook verteld dat ik was gevallen maar het kan geen kwaad . omdat het vruchtje nog maar enkele milimeters is en het goed vast zit is er niks aan de hand. maar als je erge krampen hebt gekregen en bent gaan bloeden dan zou ik wel voor de zekerheid naar de dokter gaan bellen.
 
hoi, nee hoor het kan geen kwaad, het is nog veel te klein en zit nog veel te diep in de baarmoeder, moeder natuur heeft daar ook rekening mee gehouden hoor! groetjes
 
ik ben met 7 weken van de trap gevallen maar de verloskundige vertelde me toen dat het kindje in een soort ballon met water zit dus hier geen schade van heeft.En ik ben nu alweer bijna 20 weken zwanger...
 
Ik ben op mijn buik gevallen toen ik 30 weken zwanger was, niks aan de hand (even afkloppen, ik moet nog bevallen) Je vruchtwater vangt de klap op. Als je geen buikpijn of bloeding hebt hoef je je niet druk te maken. Je lichaam beschermt het vruchtje. Stekte
 
Nee, geen zorgen maken. Toen ik ongeveer 4 maanden zwanger was, ben ik wel vier keer gevallen: op het ijs, in de sneeuw, van de trap! En een kerngezonde baby gehad! Ze zitten zeer geod beschermd hoor
 
ach ik zie dat je al veel reacties hebt gehad, maar ik wil er toch nog een keer aan toevoegen. Ik ben ook gevallen vroeg in me zwangerschap. Van boven naar beneden te trap af. zat vol schaaf wondjes maar verder niks. Toen ik de verloskundege belde zei ze dat als ik geen krampen of bloed verlies had ik me nergens zorgen over hoefde te maken. Dus geen zorgen maken. En als je dat wel doet bel de b=verloskundige en vraag desnoods een echo. Dan zie je met je eigen ogen dat alles goed zit in je buik. oja ps ik ben bevallen van een kern gezond meisje zonder "blauwe plekken"
Geniet ervan!!!!!
 
Maak je geen zorgen. Volgende week ga ik op wintersport, ik was erg onzeker of skien wel verantwoord was. (Ik ben 6 a 7 weken zwanger) De verloskundige vertelde me dat een harde val absoluut niet kan leiden tot een miskraam in dit stadium, omdat je kindje nog helemaal achter je schaambeen zit. Je krijgt alleen een miskraam als er van binnen uit iets niet goed is in je lichaam of met het kindje. Dus geen zorgen en gewoon genieten !!
 
Terug
Bovenaan