Vals alarm of toch???

A

Anoniem

Guest
Misschien dat er hier iemand is die dit ook heeft meegemaakt. Heb een beetje steun nodig..... Of tips???

Ik ben sinds een week aan het rommelen. Het begon vorige week woensdag, toen ik gedurende een avond harde buiken kreeg. Niet echt regelmatig maar wel pijnlijk. Op de dagen erna gebeurde er niets..... Tot vorige week zaterdagavond, weer hetzelfde maar dan meer het gevoel dat weeeen en harde buiken elkaar afwisselden. Ook dit verdween weer. Vanaf afgelopen  woensdag gebeurde dit iedere avond met als toppunt afgelopen vrijdag. Hele huis in rep en roer, om de vijf minuten weeen die behoorlijk aanduurden. Ongeveer een uur! Daarna NIKS meer. Gisteren de hele dag gerommel. Harde buiken en ook pijnlijk gevoel in onderbuik en onderrug. Gisteravond weer over en vandaag weer helemaal niks. Volgens verloskundige gaat het niet lang meer duren maar al met al ben ik al bijna twee weken af en aan aan het rommelen, waarbij het vooral snachts erg vermoeiend is.

Kent iemand dit? Hoe is dit toen verlopen? Ben ik mezelf voor de gek aan het houden of kan ik toch binnenkort toch mn kleintje verwachten?

Dit is trouwens mijn tweede kindje, maar bij de eerste ben ik ingeleid.....

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes Linda

Hoi,

Ik ben zwanger van de eerste dus kan je niet echt vertellen of het nu echt al gaat gebeuren. Wel kan ik me helemaal vinden in je verhaal.
Heb nu vanaf vorige week dinsdag last van harde buiken en afgelopen zaterdag had ik (voor)weeen. Dit begon onder het avondeten en het hield snachts rond een uur of vijf op. Nou kwam dat zo onregelmatig dat ik me er niet echt druk om maakte maar heb steeds meer het idee dat de kleine zich eerder aan gaat dienen als de uitgerekende datum.
Heb nu ook erg veel haast met kleertjes wassen enzovoort. Het kamertje en de wagen zijn nog niet eens binnen... De kamer voor de rest gelukkig wel klaar.
Heb toch maar besloten om morgen de vk nog even te bellen om een extra controle...
gewoon voor mijn gemoedsrust want ik hoef volgende week woensdag pas weer en voel me erg raar........

Maar ja... zoals ik al zei... dat het nu al zo rommelt hoeft natuurlijk niets te zeggen!
(ik weet en snap dat je het wel hoopt )

Liefs,

Frieda
35 weken en 2 dagen

hey jah ik ben 6 weken gelden bevallen en ik had ook een hoop gerommel ongeveer 2 weken lang   en ook last van me buik in was ook de laaste paar dagen aan de diaree sn8 en overdag was het weer normaal ook was ik heel onrustig heb me hele huis gepoest en liep ook heel vaak naar de baby kamer kijken of alles er goed klaar voor stond en kast   nog even op orde gemaakt heel raar was dat net of me lichaam aan gaf van   het gaat binnen kort gebeuren   ik moest   ook heel veel plassen meer als normaal paar dagen voor ik ging bevallen   maar das bij iedereen verschillend en   op de n8 dat het begon gaf mijn eigen lichaam een teken van dit is het nu echt dus je weet zelf waneer het egt begint daar hoef je geen zorgen over te maken hoop dat je hier iets aan hebt groetjes carola en naomy 6 weken oud

Terug
Bovenaan