goedemorgen dames,wat heb ik een remoerige nacht achter de rug.gisteravond toen ik op bed ging kreeg ik wat buikpijn maar het kwam steeds weer terug.op den duur ben ik onder de douche gaan staan om te kijken of het ook af zakte,maar dat deed het niet.ik moest wel steeds naar de wc (drukken)op den duur hadden we de tijd bij gehouden en de harde buiken en de buikpijn kwamen rond de 5 a 8 min,mijn man wou toch even voor de zekerheid het ziekenhuis bellen ook ivm de strepto kokken bacterie die ik bij me draag.En zei vonden dat we toch langs moesten komen eenmaal in het ziekenhuis zakte het af.en konden we naar een uurtje weer naar huis.
Nu heb ik nergens meer last van,mischien toch wat buikgriep onder de leden,maar als we het niet vertrouwen kunnen we gewoon weer bellen.maar ik denk dat ik nu pas bel als het echt heftiger wordt,want voelde me wel schuldig dat ik er voor niets was.
goed we wachten rustig af.misschien blijft het nog wel vijf week zitten en was dit gewoon een voorproefje. groetjes patries (27 wk en 3 dagen)
Nu heb ik nergens meer last van,mischien toch wat buikgriep onder de leden,maar als we het niet vertrouwen kunnen we gewoon weer bellen.maar ik denk dat ik nu pas bel als het echt heftiger wordt,want voelde me wel schuldig dat ik er voor niets was.
goed we wachten rustig af.misschien blijft het nog wel vijf week zitten en was dit gewoon een voorproefje. groetjes patries (27 wk en 3 dagen)