Vals positief of positief?

Vanochtend een kruidvat early gedaan met een positief resultaat, maar de kv 2 voor 5 is negatief. Kan het nog? Ben nu 10 dpo en geen symptomen. Symptomen had ik overigens 2 mnd terug ook pas een dag voor NOD.. was helaas wel vroege miskraam geworden.. dus nu extra gefocust..

https://ibb.co/Rh46M2t
 
Vals positief kan niet, dus denk dat de early gelijk heeft en dat het testen voor de andere test nog iets te vroeg was. Zou nog eens testen om te zien of het oploopt :)
 
De Early is positief bij een lage hcg gehalte dan de gewone test. Dus het kan heel goed dat voor je nod de early positief is en de gewone niet. Ik zou inderdaad over een dag of 2 nog eens testen en op je nod nog een keer. De digitale van clearblue geeft ook altijd veel duidelijkheid. 
Het nadeel van testen voor nod is dat er nog veel mis kan gaan wat je dan nu weet en anders moet had geweten. Hopelijk lopen de tests mooi op de komende dagen!
P.s. ik had op 10 dpo, 4 dagen voor nod ook een positieve early test. De tests liepen heel mooi op de dagen daarna en inmiddels ruim 12 weken zwanger. Dus het kan zeker!
 
Ik had 2 maanden terug ook 3 dagen voor NOD positief getest, 1 dag vooraf met de digitale, maar is helaas net voor de 5 weken misgegaan. Had ook toen 1 dag voor NOD behoorlijk wat symptomen die helaas vrij snel afnamen
 
Terug
Bovenaan