Vals positief?

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>Mijn naam is Danielle en ben nieuw hier.</p><p>Mijn man en ik proberen nu 3 weekjes zwanger te worden, heb vanochtend een test gedaan en na nog geen minuut zag ik negatief en dacht ik laat maar en heb hem op de wasbak laten liggen. 2 uur later kom ik boven en zie ik ineens positief? Geldt deze test nou wel of niet? </p><p>Ben al 3 dagen misselijk en een raar gevoel in mijn buik, ben ook al een week doodmoe en jank om de kleinste dingen.</p><p style="text-align: right;">Ik ben bang voor een valse uitslag en ik probeer het morgen ochtend weer.. Maar zoals velen ben ik nu in alle staten en weet ik niet of ik nu blij mag zijn of niet.</p><p>Groetjes</p><p> </p><p> </p>
 
Ik snap dat het heel lastig is maar je kan inderdaad beter morgen (het liefst overmorgen) opnieuw een test doen. Doe dit wel met ochtend urine.
Ik neem aan dat je wel je NOD al voorbij bent?
 
Ik denk dat deze test inderdaad gewoon niet meer geldig is. Volgende keer gewoon de volle afleestijd afwachten, dan weet je zeker of een positief resultaat er was binnen de tijd of niet. ;)
 
Terug
Bovenaan