Vals positieve test

<p>Hey meiden,</p><p>Gisteren heb ik een gewone test gedaan. Kwam een extreem licht streepje in het scherm. Vanochtend met ochtend urine een early test van Etos gedaan en hartstikke negatief. Ik heb een week geleden geovuleerd. Ben ik te vroeg? Of was het extreem lichte streepje een indroogstreepje? Ik ben nogal in de war. 2 maanden geleden heb ik een miskraam gehad maar erna wel negatief getest en de baarmoeder is schoon volgende de gynaecoloog. Ik heb last van mijn onderbuik en onderrug. Overigens had ik de vorige keer 7 dagen na de ovulatie al een positieve test. </p>
 
7 dagen na ovulatie is echt behoorlijk vroeg hoor! De innesteling vindt gemiddeld plaats op dag 9. Best kans dus dat je er gewoon te vroeg bij bent. Helaas nog even afwachten en volgende week nog eens een testje wagen!
 
Ik zou proberen geduld te hebben. Soms duurt het gewoon wat langer. Mijn test werd pas met 6 dagen over tijd voor het eerst positief. Ben nu 11+1.
Het komt vast goed! Wens je veel succes!
 
Poeh 7 dagen na de eisprong is heel erg vroeg hoor. Ik had pas bij 12 dagen een heel licht streepje. Ik zou nog even geduldig zijn.
 
Oh en een indroogstreepje kan altijd. Als je zwanger blijkt te zijn wordt ie vanzelf donkerder de komende dagen. Maar zo vroeg denk ik inderdaad aan een indroogstreep. Alles kan nog he? Zelfs al is het nu negatief, wil niet zeggen dat je niet zwanger bent, zo vroeg.
 
Terug
Bovenaan