<p>Hai, </p><p> </p><p>als het hier niet past, graag verwijderen!</p><p> </p><p>Ik ben nu voor de 3e keer zwanger van ons eerste kindje. M’n vriend en ik wonen samen met onze dieren, waaronder ook zijn hond. Een Stafford herder kruising. </p><p> </p><p>Echter sinds ik zwanger ben is het al meerdere keren gebeurt dat de hond me probeert te bijten, vals doet en in huis poept en plast als ik weg ben. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit een band met de hond gehad heb, omdat hij tegen mijn honden eerder ook uitviel. </p><p> </p><p>M’n vriend weet van de bijt gevallen, evenals het opzettelijk plassen en poepen. Dit lijkt me niet echt gezond met een zwangerschap, maar goed. M’n vriend wil geen keuze maken. </p><p> </p><p>Ik ben ontzettend bang dat zijn hond de kleine een x pakt. Hij vindt dit onterecht en het is of ik weg met de baby of de hond accepteren. </p><p> </p><p>Nu er net weer tegen mijn houten kast aangeplast is, ben ik er meer dan klaar mee. Ik wil dit niet meer, helemaal niet met een vals beest en een baby onderweg. </p><p> </p><p>Ik hou van m’n vriend, maar de kleine komt bij mij boven alles. </p><p> </p><p>Wat kunnen jullie hierin adviseren? De hond weg (wat ik nooit zou doen als de hond niet vals was, want ondanks dat ik geen band met het beest heb, weet ik dat m’n vriend wel gek op hem is.) </p><p> </p><p>Of voor mezelf en de kleine kiezen en aangeven dat m’n vriend samen met de hond een ander huisje moet gaan zoeken?</p><p> </p><p>Alvast bedankt! </p><p> </p><p>Groetjes Samantha </p>