Valse hond en zwanger!

<p>Hai, </p><p> </p><p>als het hier niet past, graag verwijderen!</p><p> </p><p>Ik ben nu voor de 3e keer zwanger van ons eerste kindje. M’n vriend en ik wonen samen met onze dieren, waaronder ook zijn hond. Een Stafford herder kruising. </p><p> </p><p>Echter sinds ik zwanger ben is het al meerdere keren gebeurt dat de hond me probeert te bijten, vals doet en in huis poept en plast als ik weg ben. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit een band met de hond gehad heb, omdat hij tegen mijn honden eerder ook uitviel. </p><p> </p><p>M’n vriend weet van de bijt gevallen, evenals het opzettelijk plassen en poepen. Dit lijkt me niet echt gezond met een zwangerschap, maar goed. M’n vriend wil geen keuze maken. </p><p> </p><p>Ik ben ontzettend bang dat zijn hond de kleine een x pakt. Hij vindt dit onterecht en het is of ik weg met de baby of de hond accepteren. </p><p> </p><p>Nu er net weer tegen mijn houten kast aangeplast is, ben ik er meer dan klaar mee. Ik wil dit niet meer, helemaal niet met een vals beest en een baby onderweg. </p><p> </p><p>Ik hou van m’n vriend, maar de kleine komt bij mij boven alles. </p><p> </p><p>Wat kunnen jullie hierin adviseren? De hond weg (wat ik nooit zou doen als de hond niet vals was, want ondanks dat ik geen band met het beest heb, weet ik dat m’n vriend wel gek op hem is.) </p><p> </p><p>Of voor mezelf en de kleine kiezen en aangeven dat m’n vriend samen met de hond een ander huisje moet gaan zoeken?</p><p> </p><p>Alvast bedankt! </p><p> </p><p>Groetjes Samantha </p>

Ik zou aan de kleine denken... als hij echt zo vals is wie zegt dan dat hij de kleine niet een keer te pakken heeft? Of denk ik er nu te makkelijk over? Was dit al een probleem voor je zwangerschappen? Heb je het toen bespreekbaar gemaakt?

Eerder viel hij erg uit tegen m'n argentijnse dog die doof was en m'n andere hond, echt het sukkeltje van de honden. Dit is tussen m'n miskramen 2/3 x gebeurd, sinds de zwangerschap al veel vaker dan dat! 

Een gedragsdeskundige inschakelen, zodat jullie straks allemaal door 1 deur kunnen. Een hond ruikt dat je zwanger bent. Die veranderingen zijn voor een hond heftig en ik denk zowel de hond als jijzelf daar verkeerd mee omgaan. Sowieso een kind nooit alleen met een hond laten 

Wist je dat het zo'n valse hond was voor je zwangerschappen? Ik zou toch eerst gaan proberen iets aan het gedrag van de hond te kunnen veranderen voordat je zomaar je vriend uit huis zet. Hij wordt toch de vader van je kindje

Veiligheid van je kindje gaat voor alles natuurlijk. Maar ik zou er zeker met je vriend over praten! Wat kunnen jullie doen om een eventuele aanval te voorkomen? Wat is daarvoor nodig?

Voor je kind kiezen duh ik he ook een hond en ik was bang dat die  vals werd gelukkig niet 
Maar blijven dieren 

Als ik het zo lees, is dit een hond met bepaald gedrag. Ga echt eerst na een gedragdeskundige, misschien kan er iets heel simpels gebeuren waardoor het weer goed gaat. 
Sommige honden kunnen echt niet tegen zwangerschap of babies. Hormonen, geur en stress van jou doet veel bij de hond.
Onze hond is super lief voor de kleine van 9 maanden maar ik laat ze never nooit alleen. 
Succes, en kijk echt eerst wat je zou kunnen doen.

Terug
Bovenaan