<p>Goedemiddag, </p><p>Mijn kat en ik hadden altijd een onwijs sterke band. Hij kwam altijd lekker kroelen en week geen moment van mijn zij. Maar sinds ik zwanger ben valt hij me aan. </p><p>Ik ben nu 36 weken zwanger en het lijkt in de afgelopen maanden steeds erger te zijn geworden. Hij krabt en bijt me vooral in mijn handen. Als ik rustig op de bank zit of achter de laptop sprint hij zo naar me handen en zet zijn tanden en nagels erin. Daarnaast vindt hij het ook erg leuk om mij in eens op mijn rug te vliegen met handen uit. Ik straf hem, ik knuffel hem maar niets lijkt te helpen. Bij mijn vriend is hij echt een schatje en durft hij het niet zijn hoofd te halen om maar iets bij hem te doen.</p><p>Soms is hij ook weer heel erg lief en komt hij lekker bij me liggen en wilt hij kroelen en het volgende moment is hij weer onwijs vals. </p><p>Mijn angst is dat als zo dadelijk die kleine er is, dat dat valse katje zo blijft en ook de baby aanvalt. Ik hoop dat het gedrag verdwijnt en dit inderdaad met mijn zwangerschap te maken heeft. </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? Ben supergek op het beestje en hoop echt dat dit stopt!! </p><p>Liefs, </p>