valse start, loze weeën

Hoihoi,

Ik heb 1,5 wk geleden in het ziekenhuis gelegen met koorts en een onrustige baarmoeder. Ik had lichte weeën vanwege de koorts. Na medicijnen om mijn baarmoeder weer rrustig te krijgen en een nachtje ter observatie, mocht ik de voldende dag weer naar huis. De ctg's(3stuks)waren weer normaal geworden en de kleine maakte het dus goed.
Nu heb ik wel sinds die tijd momenten dat ik een uur lang weeën krijg, oftewel oefenweeën, want krijg geen ontsluiting en het stopt weer.
De ene dag is het erger dan de andere, maar het begint me wel op te breken.
Ben nu 36 wk zwanger en het idee dat ik nog zo 4 wk door moet gaan, daar wordt ik niet vrolijk van.
Het is erg vermoeiend en ben soms erg in de war. Het gebeurd op de meest rare tijden en dus niet alleen s'avonds na een drukke dag ofzo.
Ik heb dit bij de eerste helemaal niet gehad.
Verlies geen slijm of vruchtwater.
Herkent iemand dit?

Evelien mv Dylan en 36wk zwanger

Hoi Evelien,

afgelopen zondag op maandagnacht heb ik ook in het ziekenhuis gelegen. Ik had al een paar uur lang pijnlijke harde buiken. Ik heb al een paar maanden last van harde buiken, maar dit was echt niet leuk meer.
Heb toen midden in de nacht de vk gebeld. Toen ze kwam bleek ik nog geen ontsluiting te hebben, maar ze vond toch dat ik naar het ziekenhuis moest gaan, omdat ik net 33 weken zwanger ben.
Dus wij naar het ziekenhuis aan de ctg. Je kon zien dat ik regelmatig harde buiken had, maar het was niet mijn gehele baarmoeder die samentrok, dus geen ontsluitingsweeen. Getest op blaasontsteking, dat was het niet. Ze weten niet waar het vandaan kwam, maar ze denken dat het van mijn darmen komt.
Het is vandaag weer aardig rustig en ik hoop niet dat dit zo doorgaat, want ik moet nog wel een paar weekjes.

Probeer rustig aan te doen regelmatig even liggen met bv een warme kruik.

Ik hoop voor je dat het niet lang meer op zich laat wachten, want het is zeker vermoeiend. En je bent 36 weken , toch als me goed herinner. Dus dan kan het al wel.
Succes met de laatste loodjes. Trek anders aan de bel bij je vk als het niet meer gaat!

Liefs,

Ha Evelien en First Mum,

We zijn lekker bezig zeg !!

Nou, bij mij zijn het dus wel ontsluitingsweeen geweest, maar evelien ik herken helemaal wat je zegt, ik moet er ook niet aan denken om op deze manier tot week 42 door te moeten. Kan me het haast ook niet voorstellen, dat ze ons zo lang zullen laten lopen. En gelukkig voor jou heb je nog maar een weekje te gaan tot week 37, dus mag de kleine eerdaags komen, wel een raar idee hoor, maanden leef je toe naar juni en nu net begin mei kondigen de eerste beebs zich al aan.

Sterkte !!

Hoi meiden,

We zijn idd lekker bezig.
Het is voornamelijk erg vermoeiend. Je denkt elke keer zou het dan nu wel beginnen en na een uur houd het weer op.Ik moet dinsdag weer naar de gyn voor controle en vraag wel hij wil kijken of ik al wat ontsluiting heb.Heb ik die cm iig al gehad, hahaha.
Zo heeft een vriendin een maand met 3 cm gelopen voordat het weer verder ging,pffff
@Hope, ik hoop dat het voor jou ook snel beter gaat.In het ziekenhuis liggen vind ik echt niks, maarja wat moet dat moet.Ze kunnen je iig goed in de gaten houden en elke week dat  de beeb  langer blijft zitten, des te beter. Sterkte meid.

Evelien mv Dylan en 36 wk zwanger

Terug
Bovenaan