valse start

Hoi,

Ik ben op dit moment 38 wkn zwanger van de 2e. En ik dacht vannacht zeker te weten dat de bevalling begonnen was. Had de hele dag al zo'n zeurderig gevoel onderin mn buik. En rond middernacht had ik flinke pijnlijke samentrekkingen die best lang aanhielden en dan weer om 7 min, dan weer 5 min. aanhielden. Het was al zeker 1 uur bezig en we wilden net gaan timen. Maar helaas, toen werd het helemaal rustig. Oh, wat baalde ik. Ik dacht echt vandaag mijn kindje in mijn armen te hebben. Hoop dat dit een teken is dat het niet meer lang duurt. Iemand ook deze ervaring?

hey hoi
das lastig een valse start.
ik heb dat ook gehad met mijn zoontje bevalling.
op 4 oktober heb ik vanaf 10 uur s avonds wat last gehad en het werd op een duur zelfs wat meer dus dacht echt even van he het kan weleens begonnen zijn. echt tot 2 uur s nacht heb ik last gehad, had zelfs de verloskundige gebeld iets voor 2 en. die zei dat ik nog even moest afwachten.dus gedaan en ineens even later was het weg. toen maar gaan slapen. en uit eindelijk is me zoon geboren 4 dagen later. op 8 oktober.
denk op zich dat ik wel al met ontsluiting heb rond gelopen, maar zeker weet ik dat niet. heb in ieder geval goeie voorweeen gehad.
en de bevalling zelf ging ook vrij snel.
groetjes marielle
18 weken en 1 dag zwanger van de derde

hey hoi
das lastig een valse start.
ik heb dat ook gehad met mijn zoontje bevalling.
op 4 oktober heb ik vanaf 10 uur s avonds wat last gehad en het werd op een duur zelfs wat meer dus dacht echt even van he het kan weleens begonnen zijn. echt tot 2 uur s nacht heb ik last gehad, had zelfs de verloskundige gebeld iets voor 2 en. die zei dat ik nog even moest afwachten.dus gedaan en ineens even later was het weg. toen maar gaan slapen. en uit eindelijk is me zoon geboren 4 dagen later. op 8 oktober.
denk op zich dat ik wel al met ontsluiting heb rond gelopen, maar zeker weet ik dat niet. heb in ieder geval goeie voorweeen gehad.
en de bevalling zelf ging ook vrij snel.
groetjes marielle
18 weken en 1 dag zwanger van de derde

Ha meiden,

Ik heb ook 2 valse starten gehad van mijn bevalling. de eerste met 36 wk 6 dagen. Balen want ik was ziek en wilde graag thuis bevallen. Na 2 uur hielden de niet heftig worden de krampen op.... ik nog voor de zekerheid naar de vk, niks hoor! Gelukkig.
De tweede keer was met 40 weken precies. Ik klokte maar het was neit regelmatig en ze werden niet pijnlijker en ik kon ze nog makkelijk aan.... ik ging er vanuit dat het niets werd. Je hoort dit zo regelmatig in het eind van de zwangerschap.
Toen het echt begon was ik dus ook niet in alle staten, want ik ging er vanuit dat het wel weer overging. Gewoon over je heen laten komen.... maar het zette door. Na 3 uur onrelmatige, niet echt pijnlijke oefenweeën werden ze ineens regelmatig. Minstens een minuut en steeds sterker. in de veronderstelling dat het toch nog steeds niets zou zijn, wachtte ik eerst 3 uur af. Want je doet minstens een uur over elke cm had ik gelezen en het was midden in de nacht, dus ik ging maar blaadjes lezen (wat ik op een gegeven moment ook niet meer kon), ik ving lopen en hangend de weeën op en we hebben toen om 7 uur de vk gebeld. Om 8 uur had ik toen 3 cm, precies wat ik gedacht had....

Dus meiden.... het komt echt en laat je niet gek maken door oefenweeën, echte weeën worden steeds sterker en gaan ook niet meer weg! En heel veel sterkte als het zover is..... het is een enorme klus.... en geniet van jullie kindjes en de kraamtijd.... ik vond de bevalling een vervelende pijnlijke rotklus maar daarna ben ik zo gaan genieten.... die kraamweek vond ik een roze wolk, daarna moet je wel wennen hoor.... maar dat heb je echt voor je kindje over.

sorry voor mijn belerende reactie aan het eind.... zie dat jullie zelf allang een bevalling en een kraamweek doorgemaakt hebben.... wat een zegen als je meerdere kindjes krijgt.... geniet ervan!

Terug
Bovenaan