valse start

Hoi,

Ik ben op dit moment 38 wkn zwanger van de 2e. En ik dacht vannacht zeker te weten dat de bevalling begonnen was. Had de hele dag al zo'n zeurderig gevoel onderin mn buik. En rond middernacht had ik flinke pijnlijke samentrekkingen die best lang aanhielden en dan weer om 7 min, dan weer 5 min. aanhielden. Het was al zeker 1 uur bezig en we wilden net gaan timen. Maar helaas, toen werd het helemaal rustig. Oh, wat baalde ik. Ik dacht echt vandaag mijn kindje in mijn armen te hebben. Hoop dat dit een teken is dat het niet meer lang duurt. Iemand ook deze ervaring?
.

Was het maar zo.
Geen ervaring van deze kant. Ben 39+1 en zou graag willen weten hoe het voeld. Iedereen om me heen heeft last van voorweeen maar ik niet. Aan de ene kant wel lekker, maar aan de andere kant heb ik echt geen idee wat ik kan verwachten. Herken ik dadelijk de weeen wel optijd ????
Ik kan ook niet wachten dat de kleine eindelijk komt. Maar we zullen wel weer geduld moeten hebben, bah.

Veel succes

ik ben 7 weken geleden bevallen van een jongen en wou even zeggen dat ik ook geen last van voorweeen had. maar geloof me, als de weeen beginnen herken je het wel.
succes met de laatste loodjes

ja heel gek maar is echt zo, bij de eerste heb je hele tijd zoiets van "zou dat een wee zijn" .. als je dat denkt dan is het geen wee hihi.
Als je de eerste wee voelt ook al is die heel licht dan weet je meteen dat het begint.

Mag30, je zal denk ik last gehad hebben van voorweeen.Maar goed je hebt de baby zowiezo binnen 3 wkn in je armen nog even doorzetten, ik moet er nog 18 :s

hoi mag30,
wat jammer nou!!! mij was verteld dat wij onze 2ling tussen de 28 en 32 weken konden verwachten (wegens een ingreep die uitgevoerd was met 24 weken) nou mooi niet hoor!!! na 3 keer vals alarm (33w4d t/m 35w3d) met onverklaarbaar bloedverlies en veel harde buiken besloten ze dat ik moest blijven in het zkh. ik heb daar bijna een week gelegen toen ze me met 36w2d ingeleid hebben....

@Jeanine, idd echte weeen voel je wel. ze voelen heel anders dan harde buiken of oefenweeen.

ik ben inmiddels ook bijna 7 weken geleden bevallen van een 2de zoon en ik heb ook zo'n valse start gehad rond 37 ste week de hele dag weeen gehad en 's avonds hielden ze weer op Vervolgens heb ik nog 3 weken met voorweeen en gerommel gerommel gelopen Uiteindelijk is hij 2 dagen naar de uitgerekende datum geboren naar een zeer vlotte bevalling dus al die voorweeen zijn niet voor niks Sterkte met je laatste loodjes

Terug
Bovenaan