Valse test?

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Gister was dag 14 na de eisprong en kon niet laten om te testen en ja hoor Duidelijk positief!!! Vanmorgen weer getest en weer positief. Alleen 1 maar, weet iemand in hoeverre pregnyll invloed heeft op de test? Eigenlijk mag ik morgen pas veilig testen maar kon het niet laten. Ben heel blij maar ook is er die onzekerheid van de pregnyll, heeft iemand hier ervaring mee?
Andere maanden heb ik ook vaak al getest en dan kreeg ik gewoon negatief terwijl ik ook pregnyll had gespoten.

Liefs Sindy

Hoi,

Weet natuurlijk niet wat pregnyll is (heb er nog nooit van gehoord, ben een leek op dat vlak), maar een streep is een streep en ik denk dat ik jou mag feliciteren, je bent volgens mij hartstikke zwanger. Wil je zekerheid, ga anders eens langs bij je ha en vraag het daar eens, maar als die andere maanden negatief waren ookal had je pregnyll gespoten dan is er volgens mij geen twijfel mogelijk.
Proficiat.

grtjs,
Bea (de echte)

Hoi Sindy,

Je zegt het zelf, he, dat je andere maanden ook al hebt getest en dan negatief had. Als dat dezelfde pregnyll is als nu, dan denk ik ook HOERA HOERA HOERA voor jou!

Is dat niet geweldig!!!!

Liefs,
Erika

Ik zal je toch vast voorzichtig feliciteren!!!!!

Geniet ervan enneh...bij twijfel gewoon even n aar de HA!

Liefs,

Ginger

Hoi hoi,

Ik durf het niet te geloven maar vandaag geen ongie dus denk dat het echt is!! SUPER

Bedankt voor jullie reacties ennuh allemaal succes, ik dacht dat het bij ons niet zou komen maar nu in ronde 9 is het toch echt zo!!

Sindy

Terug
Bovenaan