valt jullie niks op?

hey dames,

ik kijk zo eens links in dat lijstje met mama clubs en ik zie dat er oktober-december-november staat haha, betekent dat dat ons forum nog eerder verdwijnt dan de november mama's? beetje raar...

xxxx

Ja, idd mij was het ook al opgevallen.
Beetje vreemd ja. En de meiden van feb, hebben ook erg lang op hun clubje moeten wachten.

Suf hè? Hosting van de site laat te wensen over... T zal hopelijk wel weer worden recht gezet, wel knullig voor de nobemberclub. Al kan t een half jaar duren ;-)

Stom hè, had ik ook al gezien. Maar als je hem groot klikt, dus op de tab mamaclubs tikt dan staat het in die rij (de rij met een plaatje) wel goed. Ach ze zullen de fout nog wel opmerken.

Ze gooien trouwens soms een maand er wel snel uit. Als je aan het einde bent uitgerekend dan kun je tot twee weken in de nieuwe maand nog bevallen, maar vaak is de maand al eerder weg. Maar volgens mij kun je dan verder kletsen op de baby dreumes site. Of heb ik het mis?

Hey meid,

Het was mij indd ook al opgevallen en ik heb ze een mail gestuurd met de vraag of ze dat willen veranderen en of ze (toen) ook een Febr mama club wilde aanmaken.....dat hebben ze nu gedaan maar het rijtje links klopt nog steeds niet! Je krijgt ook nooit antwoord terug van ze! Zou niet zo leuk zijn als wij er in een verkeerde maand worden afgegooit.

@Essie: klopt ook. Je wordt dan verplaatst naar de baby/dreumes, daar kan je dan verder kletsen.

Ik ga ze gewoon nog een keer mailen! :)

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan