Valt niet mee maar gaat nog prima...

En dan heb ik het over de tenniscompetitie!!

Vandaag de 2e dag en mijn teamgenootjes weten dus nog van niks. Voor mij best zwaar, want zoals jullie weten heb je niet al teveel energie, en ik heb last van hoesten op het moment dat ik me ga inspannen. En na afloop geen drankje valt ook niet mee ;-)

Maar wel gewonnen vandaag, beide wedstrijden en als team. Volgende week nog, daarna weekje rust en daarna ga ik het vertellen denk ik.

Iemand nog meer aan het tennissen / sporten?!
 
wauw, wat goed van je, heb respect voor je.
ik tennis niet, ik en mijn vriend zijn gek op fietseen, verstaan we dat ook onder sporten??
Suc6 alvast voor volgende week.

Liefs Mariska
 
Wat knap van je!
Ik moet er op het moment niet aan denken. Zelf doe ik aan paardrijden maar sinds mijn moeder het weet mag ik niet meer het paard op haha. Paar weken daarvoor een gesprek met haar over gehad en zelf heeft ze gewoon doorgereden maar ja ik ben haar "kleine" meisje dus het mag niet. Wilde toch niet langer dan 11 weken doorgaan en had gelezen dat het de kans op baarmoeder verzakking op latere leeftijd.
Als ik me straks weer wat beter voel wil ik gaan zwemmen met mijn schoonzusje, dit omdat je dat tot het laatst kun blijven doen.

 
Dank jullie wel. Lig er de zondag ook behoorlijk af dan hoor, maar zolang wedstrijden nog gaan, ga ik gewoon lekker door. Nu zit er nog niks in de weg...
 
Terug
Bovenaan