Van 4 naar 3 flessen

<p>Hi, </p><p>Ik heb even een vraagje over het minderen van flessen. Onze zoon van 9 maanden zit nog op 4 flessen melk (3x 180 en 1x 210). Zn schema is als volgt:</p><p>7.00 100 cc melk + pap (van de overige 80 cc) </p><p>10.30 fruit 200 gram</p><p>12.00 1 snee brood (zonder korsten) </p><p>13.00 180 cc melk</p><p>16.00 180 cc melk</p><p>17.00 warm eten 200 gram</p><p>19.00 210 cc melk</p><p>De tijden verschillen soms een beetje (afhankelijk van z'n slaapjes) en hij krijgt tussendoor water en koekje/rijstwafel/soepstengel. </p><p>Nu merk ik dat hij z'n fles na z'n sneetje brood om 13.00 uur niet zo goed drinkt, dus lijkt het me logisch om die weg te laten. Ik lees echter overal dat mensen vaak de fles van 16.00 uur laten vallen, terwijl onze zoon die juist goed drinkt.</p><p>Is het 'erg' om die van 16.00 uur te behouden en die na z'n lunch weg te laten? </p>
 
Hoi, 
Ik zat toen met precies het zelfde. Hier dronk hij toen ook de fles van 12/13 uur minder. Deze heb ik toen ook laten vallen omdat hij toen ook brood kreeg rond die tijd.
daarna kreeg hij de fles om 16.00 uur, die heb ik later verschoven naar 15.00 uur kwam beter uit met avond eten en laatste fles.
Hier werkte het perfect.
 
Hoihoi
Ik liet ook de fles na zn brood vallen. Dit omdat hij al 2 sneetjes brood at en zn fles amper nog opkreeg ik probeerde het gewoon en hij deed het er goed oo.  .ik heb daarna  de fles van de middag pas laten vallen?
 
Bedankt voor jullie reacties! Ik voelde me een beetje een rare snuiter dat dit me een goed idee leek, maar niet dus. Ik doe dan gewoon dit. Hij doet het er prima op! 
 
Terug
Bovenaan