van 4 naar 3 voedingen??

hallo dames,

ik heb even een vraagje thomas krijgt nu 4x per dag 250 cc fles. en wat fruit en sap. ben pas gestart met wat groente maar dat zijn zulke kleine hapjes dat kun je niet echt merekenen.

maar nu begint hij het s'middags zijn fles niet meer op te drinken. hij drinkt slechts 50-70cc meer niet. de vorige keren dat dit was ben ik naar een voeding minder gegaan. zo zat hij dus met 3 maanden al op 4 voedingen.
ik heb begrepen vanaf een maand of 6 kun je naar 3 voedingen waarvan 2 papvoedingen. s'morgens en sávonds. heeft hier iemand ervaring mee? en met welke leeftijd.
het cb zei vanaf ongeveer 6 maanden, maar aangezien hij met de andere wisselingen ook vrij vroeg was twijfel ik nu wat ik zou doen.


hopenliijk herkent iemand dit.

groetjes Desiree
 
Hoi hoi,

Mijn dochter was ook vrij vroeg dat ze een flesje niet meer wilde drinken. Ze dronk ook maar 70 cc op als het niet minder was!
Toen ik een beetje ging opletten hoe ze het deed verder met eten zag ik dat zij veel beter hapte dan dat ze dronk dus toen heb ik ipv melk pap gegeven die keer dat ze niet wilde drinken en dat ging eigenlijk hardstikke goed! Het maakt niet hoe ze de melk binnen krijgen als ze ze maar binnen krijgen! Dat zei het cb tegen mij!

Succes Groetjes Saskia
 
Hoi Desiree,
Ik weet niet hoe oud jouw zoontje is?
Mijn zoontje is nu 18 maand en hij krijgt nog steeds 4 voedingen.
Dan heb ik het fruithapje en het tussendoortje met drinken nog niet eens meegeteld.
Zo'n kleintje heeft naar verhouding best veel eten nodig.
Quinten krijgt 's ochtends pap.'s middags brood en dan warm eten en voor het naar
bed gaan nog een fles melk.
Hij heeft het gewoon nodig. Hij is heel actief en verbruikt dus veel.
Het is zelfs zo dat hij af en toe in de nacht nog melk krijgt.
Je kindje moet natuurlijk wel voldoende eten. Maar jij zal echt wel weten wat je zoontje
nodig heeft lijkt me ;).
Groetjes Melanie mmv Quinten
 
Terug
Bovenaan