Van 5 naar 4 en weer terug naar 5 voedingen!

Wie heeft hier ervaring mee?? Ik ben ruim een week geleden over gegaan op 4 voedingen omdat ik 's avonds te weinig tijd over had voor 2 flessen. Nu wordt hij elke nacht weer minstens 1x wakker. Hij krijgt 4 flessen van 210+7 en bij de laatste fles krijgt hij rijstebloem erbij.

Iemand tips of ervaringen??? Héél graag want we willen weer nachtrust ;-)

Is het honger?
Je zou dan en klein flesje van 60+ 3 kunnen geven.

Misschien toch nog niet toe aan vier flessen.... Ik zou de avondfles van 22.30u weer invoeren!

Ik het het volgende schema:
Tussen 7 en 8
Tussen 11 en 11.30
Tussen 15 en 15.30
18.45
22.30

D. drinkt alles ook nog goed leeg, dus is er nog niet aan toe om een fles te laten vervallen..

Wat wij op het cb als tip kregen is meer rijstebloem geven. Schaaltje van 200cc melk en daar 3 volle eetlepels rijstebloem bij. Dan is hij beter/langer verzadigd. Misschien het proberen waard dus.

Ben van augustusmama's dus Roan is dus ietsje ouder...

Roan krijgt 4 flessen van 210+7 en geen rijstebloem erbij.
Eerst sliep hij héél de nacht door, e laatste tijd wordt hij vaak weer wakker in de nacht. Maar hij neemt dan genoegen met zijn speen. Miss kun je dat ook proberen?
Liefs Marleen

Hier van 5 naar 6 flessen. Meneer drinkt vaak maar 100 cc per keer!! Niet handig... Maar ja als ik meer geef dan gooit hij get er weer uit. Dus ook nog steeds nachtvoeding! Ach het is dan maar zo!

Terug
Bovenaan