Van 5 naar 4 flessen

<p>Hallo allemaal,</p><p>Zojuist op het consultatie bureau geweest om te wegen. Daar kreeg ik de opmerking dat haar gewicht net boven het gemiddelde zit en ze over mag van 5 naar 4 flessen. Ze adviseerde 4 flessen van 210 + 7. Ze kreeg tot nu 5 flessen van 180 + 6 met s'ochtends en s avonds haverpapje (geen rijstebloem ivm kma).</p><p>Ze eet al per dag een half potje. We moeten nu ook elke dag een half potje groente en een half potje fruit aanbieden.</p><p>Nogal een grote verandering dus... hoe ziet jullie schema eruit? Ik ben een beetje in de war qua eet momenten en slaapmomenten.</p>

Hoe oud is je kindje ?
Hier at hij rond de 5 maanden 1 potje fruit en 1 potje groenten. 
Ik ben hier mee gelijk begonnen  bij de oefenhapjes. Door sochtends 3 lepels fruit te geveb en savonda 3 lepels groente. En zo opgebouwd  naar een heel potje. En ook zodat jij al een schema  kreeg die hi gedurende de maanden moet aanhouden.
Toen ik van 5 naar 4 flessen ging   deed ik dat net voordat hij brood mocht. Ik haalde de 23:00 fles eraf. Ik moest hem hier sowieso  altijd voor wakker maken maar meneer dronk hem helemaal  leeg 
Verder ben ik niet de andere flessen gaan ophogen naar 210 . Eerst maar eens 3 flessen 180 en 1 fles 210 wat die altijd al kreeg bij zn laatste fles. En daarna keek ik of die nog honger had om evt meer flessen op te hogen naar 210.
Ik zou niet al je flessen ophogen naar 210 hoor ik zou dit naar behoefte doen. Als je merkt  dat zij nog honger heeft door dat er 1 fles af is.
Toen mijn zoontje brood ging eten  ben ik ook al gauw naar 3 flessen gegaan.

Terug
Bovenaan