van 5 naar 4 flessen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

De tijd is aangebroken dat we van 5 naar 4 flessen mogen gaan, en ik ga nu ook met groente en fruit beginnen, ben alleen nog aan het puzelen naar een goed schema.
Het was eerst 7-11-3-7-22.30 hoe zien jullie schema's eruit?

thanx natascha

Hoi,

Lynn heeft eigenlijk geen schema. Ze drinkt wanneer het uitkomt of wanneer ze het laat weten. Ze zit denk ik al 2 maanden op 4 flessen. Meestal zit er ongeveer 4 uur tussen en tussen de 3e en de 4e fles 3 uur. 't Is eigenlijk een beetje vanzelf gegaan. De laatste fles krijgt ze al heel lang rond  20.00  uur.

Hoe is het eigenlijk met je zwangerschap? Al aan het idee gewend?

Groetjes,
Nelly

Hoi Natascha

ik zit net zoals jou!
ben ook net met fruit en warm eten begonnen en er moet ook een fles af.
Senna geeft ook ineens aan vanaf een uur of 20.00 dat ze moe is en wil slapen.
vandaag is het schema als volgt,
07.00 fles 150 (ze drinkt niet zo goed smorgens)
10.00 fruit (half potje) 11 uur fles 210
15.30 fles 210 dan krijgt ze om 17.00 warm eten (half potje) en dan om 18.00 fles, (hoeveel weet ik nog niet) en dan wanneer ze aangeeft dat ze moe is nog een fles van 210. dat zal rond 20.00 of 20.30 zijn.
dit doet ze sinds 2 dagen zo, dus ik moet echt ff wachten met een fles eraf doen.
ze moet eerst voldoende fruit en warm eten krijgen, en diksap of thee erbij drinken. ze heeft dat beetje extra nog nodig nu.
denk met een week dat ze een prima ritme heeft!

liefs Jenny

Hoi,

Isa is nu ruim 4 maanden en drinkt nu 4 flessen en krijgt een groente en fruithap. Dit is haar schema:
07.00: fles 180 ml + 6 scheppen
10.00: 1/2 potje fruit
11.00: fles 180 ml + 6 scheppen
15.00: fles 180 ml + 6 scheppen
17.00: 1/2 potje groente
19.00: laatste fles 180 ml + 6 scheppen + 3 schepjes pap.

We zijn van de ene op de andere dag gestopt met de laatste fles en aan de fles van 19.00 uur wat pap toegevoegd. En Isa sliep zonder problemen door. ( wel een luxe dat het zo soepel ging)

Groetjes, Cindy

Terug
Bovenaan