<p>Goedemorgen dames!<br /><br />Ik heb even wat advies nodig betreft bi en ziektewet.<br /><br />Ik werk nu al 7 weken voor 50% ,<br />Dit is in goed overleg gegaan met mijn werkgever.<br /><br />Heb het 7 weken geprobeerd <br />Na 1 uur staan kan ik al niet meer maar ik ga toch door .<br />Ik hoef maar 3 uurtje te staan 1 avondje en de andere 2 dagen zit ik , maar er is dan amper ruimte om even te gaan staan of lopen .<br />2 uurtjes zitten is echt mijn max wat ik daarna ook doe het helpt niet, als ik dan vervolgens na 6 uurtjes gezeten te hebben weer thuis kom kan ik niks meer en zak ik vaak door mijn benen.<br />Kan s'nachts wel janken van de pijn en frustratie.<br /><br /><br />Ik ben op, ik ben klaar <br />Wil voor mezelf kiezen ,maar waarom is dit zo moeilijk ik voel me zo bezwaard .<br /><br />Ik heb me vanochtend ziekgemeld na 3 uurtjes staan gisteravond .<br />Kreeg van de leiding overigens een erg ongeintreseerd iemand aan de telefoon .<br />Daar krijg ik al knopen in mijn maag van .<br /><br />Hoe pak ik dit verder aan , heb overigens ook nooit contact gehad met de bedrijfs arts toen ik mij voor 50% ziekmelde<br /><!--/data/user/0/com.samsung.android.app.notes/files/share/clipdata_190115_091721_350.sdoc--></p><p> </p><p> </p>