Van 6 naar 5.. ene fles compenseren?

<p>Hoi hoi,</p><p> </p><p>OOnze dochter is nu 9 weken en langzaam schuift de nachtfles op. Gister was het 5.45 uur (23.45 laatste fles).</p><p> </p><p>Ze krijgt nu 6x150. Dit wordt dan 5 flessen van? 150 of moet je die ene fles compenseren en wordt het dan 5x 180?</p><p> </p><p>Ik hoor het graag!</p>
 
Ik kijk naar gewicht, en dan op de verpakking van flesvoeding wat daarbij hoort. Onbewust geven ze zelf ook wel aan wat nodig is merk ik. Ook nieuwe mama van een meisje. (Bijna 8 weken) en zodra ze lastig word en om meer lijkt te vragen, toevallig gister weer hele dag: doe ik ff een check en blijkt inderdaad dat ik weer omhoog mag met de cc. Dus nu moet ik ‘officieel’ naar 5x150/5. Maar goed: ze slaapt snachts soms 7á8 uurtjes en soms maar 4....en overdag wil ze soms na een voeding helemaal niet slapen en dus zit er tussen 2 flessen nooit gelijkheid iedere dag...dus me echt vastpinnen op de cc’s/of zelfs de aantal voedingen probeer ik niet meer ? ik houd het vast als richtlijn, en verder zegt zij het me blijkbaar ? laat je kleintje wegen bij het inloopuurtje van het consultatie bureau, en kijk dan op de verpakking waar je ongeveer op moet zitten ? zolang ze eten en poepen en slapen kunnen we tevreden zijn ☺️
 
Terug
Bovenaan