Van 7 na 6 voedingen - baby 14 weken oud

<p> </p><p style="margin-bottom: 0in; line-height: 100%;">Mijn dochter is 14 weken oud en we zitten nog steeds op 7 voedingen, nog niet zo lang geleden waren dat zelfs nog 8. Met een verhoging na 150 CC gingen we na 7 voedingen en dan met nog een verhoging kort daarna (1 week, op aanraden van CB) na 170 CC gingen we na 6. Na een week heeft mijn dochter die 7e voeding (rond 23:00) echter weer opgepakt en we zitten nu weer op 150 CC met 4 + 1 schep forte voeding omdat we anders veel te veel geven (ook in overleg met CB). Ze houd het nu amper 3 uur vol wat mij zegt dat ze toch meer CC moet hebben. Ik weet alleen niet hoeveel en of ze dan de 7e voeding laat gaan… bij 170 CC was dit immers ook al niet het geval en ze hield het dan ook maar maximaal 3.5 uur vol. Tussen de voedingen slaapt ze vaak maar 45 minuten. Ik voed nu om 7:00 / 10:00 / 13:00 / 16:00 / 19:00 / 23:00 / 4:00 Heeft iemand tips hoe ik dit kan oplossen?</p><p></p>
 
Hey,
Wat vervelend en helaas ken ik het. Alle 3 mijn kinderen hebben een hele snelle spijsvertering maar vooral m’n zoontje was gewoon niet voldaan. De tijd tussen de voedingen werd steeds korter en hij sliep ook heel slecht. Ik ben langzaam helemaal overgegaan op forte en dat was echt een wereld van verschil. Als ik jouw was zou ik beginnen met een schep meer en kijken hoe dat gaat en zo gewoon proberen wat werkt. Ik heb niet overlegd met het consultatiebureau want zelf ken je je kind het beste. En anders kan je altijd nog rustig aan proberen met vaste voeding te beginnen, dat scheelt ook vaak.
Succes!
 
[quote quote=10172173]Hey, Wat vervelend en helaas ken ik het. Alle 3 mijn kinderen hebben een hele snelle spijsvertering maar vooral m’n zoontje was gewoon niet voldaan. De tijd tussen de voedingen werd steeds korter en hij sliep ook heel slecht. Ik ben langzaam helemaal overgegaan op forte en dat was echt een wereld van verschil. Als ik jouw was zou ik beginnen met een schep meer en kijken hoe dat gaat en zo gewoon proberen wat werkt. Ik heb niet overlegd met het consultatiebureau want zelf ken je je kind het beste. En anders kan je altijd nog rustig aan proberen met vaste voeding te beginnen, dat scheelt ook vaak. Succes![/quote]
Bedankt voor je reactie Dana!!! Ik ga dat maar doen, misschien verbeterd ook het slapen overdag daardoor.
 
Terug
Bovenaan