Van 7 naar 6 flessen?

Hallo,

Onze zoon van bijna 3 weken (20-06-07) zit momenteel op 7 flessen van 135 cc flesvoeding. Nu is mijn vraag hoe je hem naar 6 flessen kunt krijgen. Hij krijgt friso extra, want is nogal hongerig. Zijn schema ziet er als volgt uit: 9.00 uur, 12.00 uur, 15.00 uur 18.30 uur, 21.00 uur, 02.00 uur en 06.00 uur. Sinds gister is het net of hij na elke voeding niet echt tevreden is, dus misschien een oplossing om de hoeveelheid te verhogen, maar dan moet ie wel naar zes beurten, want anders gaan we over de liter heen. Wie heeft er tips.

Groetjes,
Miriam

Hallo Miriam,

Ik ben van voorjaar 2007, maar vind het leuk om mee te lezen en eventueel wat tips te delen.
Ik deed bij onze meid altijd geven wat ze wilde, en zo heeft ze zelf geregeld dat ze sinds dat ze 8 weken is 5 flessen drinkt.
Dus ik zou gewoon proberen om de aller eerste fles (6uur was het niet?) met 10cc ofzo op te hogen, en dan kijken hoe lang het duurt voordat hij zich weer meld (wel uiterlijk 4 uur later anders draaien ze dag/nacht ritme om).
Gewoon proberen als ze een keertje een beetje meer krijgen zal geen probleem zijn, en meestal is het zo dat als je meer flesjes geeft ze uiteindelijk in totaal minder nodig hebben, klinkt vreemd, maar is echt zo.

Groetjes en succes!
Nymue

Terug
Bovenaan