van 7 tot 6 slapen

Hiep hoi,

Sara heeft vanacht voor het eerst helemaal doorgeslapen na haar voeding van 7 uur (tot 6 uur vanochtend)!

Mama natuurlijk niet, zowat elk uur wakker en 2 keer kijken of het echt goed ging ;-)

Maar dat gaat vanzelf over, meer van dit soort nachten zou zo heerlijk zijn!

Jeetje wat lekker zeg! Is er nu 1 voeding vanaf?
Lijkt me wel gek in één keer zo lang ja.. Ik zou denk ik ook iedere keer gaan kijken haha...

Maar wij hebben ook niets te klagen hier, Lars gaat tussen 22:00 en 23:00 naar bed en wordt tussen 07:00 en 08:00 meestal wakker :)

Geniet er maar lekker van!

Liefs Kim

Waarschijnlijk één voeding minder. Al drinkt ze 's avonds rond 7 wel eens meer dan 180ml, blijft huilen nadat de fles leeg is, honger....!

We gaan de laatste voeding dan ook langzaam vervangen voor pap zodat er toch genoeg binnenkomt. Volgens cb is dat een prima oplossing.

Helemaal omdat ze soms echt niet wilde drinken als we haar om 23.00 wakker maakte (misschien 40ml)

Heerlijk zeg!!! Nu nog eraan wennen, zodat je zelf ook heerlijk gaat slapen!
Bodhi krijgt tussen 20 en 21 zijn laatste voeding en wordt dan meestal rond 6 uur wakker. Dat is al heerlijk!!
Hij wil ook om 23 uur niet drinken...dus ga hem niet klaar wakker maken dan en dat straks weer afleren...
Hopelijk met pap erbij straks slaapt hij nog wat langer uit ;-)

Groetjes

heerlijk als ze doorslapen.

Ons meisje krijgt nu saonds om 21.00 een fles van 180/210. en daar slaapt ze op tot de volgende morgen 8.00/9.00 en dan drinkt ze vaak een 180 en de rest van de 3flessen zijn 150.

oooh wat ben ik jaloers op jullie slapende kindjes!! Vince krijgt om 22.30 zijn laatste fles 180cc en komt dan om 04.30/05.00 weer voor de volgende fles.. We geven 5x 180 cc

Oooh heerlijk! Ik wou dat Levy doorsliep. Hij word gewoon om de 3 uur wakker, heel soms heeft hij nachtjes met om de 4 a 5 uur, en dan kijk ik inderdaad ook telkens of het wel goed gaat!

Terug
Bovenaan