Van 7 weken naar 6m4

<p>Hoi hoi,</p><p>Vanmorgen onze 1e echo gehad. Ik dacht 7 weken te zijn  12-12 hebben we onze iui behandeling gehad maar ik werd terug gezet naar 6.4 dagen. Er was een mooie hartslag te zien en het embryo was 6.8mm.</p><p>Zijn hier meer dames die iets terug gezet zijn tijdens hun zwangerschap? </p>

Hoi hoi,
Het gebeurd wel vaker hoor.
Bij mij ook, alleen weet ik niet hoe het zit met iui.
3 dagen terug is niet heel veel, kan maar zo zijn dat het bij de volgende controle weer bij getrokken is. 

Geen ervaring met iui, maar een mm kan al verschil maken. Ik werd eerst terug gezet en toen weer voorruit. Zo lang de groei klopt met de volgende echo en je zoals nu een mooi hartje ziet is er niks aan de hand. De innestelling verschilt per persoon. Bij de een duurt dit dus langer. 

Jahoor ik was dacht ik ook 7 weken bleek ook 6 weken. Nu de 2de echo gehad en dacht dus bijna 10 w te zijn nu weer een week vooruit gezet en dus bijna 11 weken. Dusja die eerste meting is voor hun ook lastig om precies te bepalen. 

Ik kwam bij mijn 8- en 12-weken echo’s precies uit op de uitgerekende datum. Leek mij heel logisch, maar mijn verloskundige vertelde meteen dat dit echt uitzonderlijk is. Dat het meestal zou is dat er iets wordt aangepast. 

Bij mij hebben ze 5-6 metingen achter elkaar gedaan tijdens  dezelfde echo en kwam steeds iets anders uit. Ze hebben toen de gemiddelde genomen en was verder dan ik dacht.

Terug
Bovenaan